Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

BIM Mars 2016

Milli_1 skrev 2016-02-27 09:58:22 följande:

[quote=76382128][quote-nick]Lilla Luna skrev 2016-02-27 07:03:11 följande:[/quote-nick]

Tycker mig ana något? Spännande![/quote]

Det syns svagt men tydligt ändå egentligen. Så spännande! Men har beställt hem fler. Tar ett nytt på måndag eller tisdag.
  • Lilla Luna
    Mammamiia10 skrev 2016-02-27 23:08:04 följande:

Grattis!!:)

Deni81 skrev 2016-02-27 23:54:11 följande:

Grattis Lilla Luna!! ????????

Tack! Jag kan inte riktigt tro att det är sant än. Blir nog då digitala visar. :) har molvärk som inte alls är som mensvärk till och från så det känns ju att det är någor som händer där inne. Växtvärk kanske?
  • Lilla Luna

Jag plussade först på kvällen. Men kan ändå inte greppa det. Är det på riktig liksom? Men har fått streck på 7 tester från TL så något är det. Och svagt plus på cb. Behöver nog ett starkt pluss eller gravid på digitala innan jag kan greppa det. Är så svårt att tro på de svaga strecken.. Även fast de är där och talar om att jag är gravid.

Nykär15 skrev 2016-02-29 07:54:21 följande:

Åhhhh shit vad jag hoppas! Är så svårt när det är så svagt att man inte vet om ögat skapar strecket för att man vet vart det ska sitta hahaha lång väntan till morgondagens morgonurin...

• Lilla Luna
    Loncelot skrev 2016-02-29 12:36:42 följande:

Shitt va öm ja är i nedre delen av magen/äggstockarna, kan verkligen ett tajt linne göra så man blir så öm?, känns som ja gjort sit ups för kung och fosterland i nedre delen...Så här brukar jag inte ha men självklart får tiden avgöra...suck!

Så kändes det för mig innan jag plussade och strax efter. Nu är det borta.
  • Lilla Luna
    Loncelot skrev 2016-02-29 13:31:04 följande:

Är även mer kissnödig än vanligt eller så inbillar ja mig själv :-P hoppas det är som du säger mest öm när ja rör mig upp och ner eller ligger på mage...hoppas hoppas!!! Dagarna sniglar sig framåt!

Ska idag göra inbakat kött så i 2 timmar hoppas jag kunna släppa tankarna iallafall :-P

Trodde också jag inbillade mig men jag går oftast bara på toa 2-3 gånger om dagen inte 4 gånger på förmiddagen. Sjukt kissnödig och kissade mängder. Väldigt törstig. De här symptomen kan jag leva med under graviditeten. Behöver inte några värre. ;)
  • Lilla Luna
    Nykär15 skrev 2016-02-29 14:39:59 följande:

Enda skillnaden denna månad mot min förra extremt skengravida cykel är att jag fryser mer, det har även vart första riktiga signalerna de andra två gångerna...började i förrgår så blev glad när jag började frysa, även om det i dessa tider likaväl kunnat vara sjukdom...men åh, vill ha i morgon så jag får testa igen och se om det är starkare!! Vill ju berätta för killen, men kommer vänta tills det finns ett klart och tydligt test att uppvisa!!

Jag sitter bredvid sambon nu. Han vet inget. Plussade i fredags. Syns på cb men vill ha ett starkt tydligt eller digitala. Väntar med digitala. Kanske till helgen? Tidigast på onsdag.
  • Lilla Luna
    Nykär15 skrev 2016-02-29 21:13:40 följande:

Tack alla!! Då ska jag släppa nyheten ikväll :)

<3

Berätta hur han tog det! :D
  • Lilla Luna
    hoppasbli4 skrev 2016-03-05 08:20:20 följande:

Det verkar som att foglossningen och den konstiga "mensvärken" var tecken på graviditet trots allt :D

Woho! Grattis! :D vi verkar vara många som plussat nu. Många små bebisar i november. :)
  • Lilla Luna

Det var det enda jag hade som symptom innan jag plussade. Just på höger sida också. Lycka till!

Matl skrev 2016-03-06 21:38:39 följande:

Grattis till er som plussat!!

Jag har otroligt ont i ENA bröstet speciellt vid och på bröstvårtan på höger sida....vänstra är oxå lite öm men inte alls lika mycket. Hmmm nån mer som haft nå liknande?? Blir nästan lite orolig att det är nått annat fel typ cancer eller nått.... :-P

Annars är jag sjukt trött, orkeslös och känner mig nästan sjuk till och från fast jag inte är det..

Har bim om ca 6-7 dagar.

• Lilla Luna
    Matl skrev 2016-03-07 13:05:16 följande:

Jasså?? Hur långt innan bim hade du så? Och när plussade du? Hoppas att det är samma för mig då hehe

Hade så redan på äl+4. Plussade på äl+11. :) hoppas!
  • Lilla Luna
    sebbejonte skrev 2016-03-25 19:05:17 följande:

Provar igen

Stort grattis! Har följt dig i några BIM trådar nu och hoppats! Äntligen!
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-03-26 09:41:13 följande:

Lilla luna, hur går det för dig???

Det går så bra så. Klev in i vecka 10 idag. mår utmärkt och har en känla av att det kommer gå hela vägen det här.

Hänger kvar här och håller tummarna för alla andra.
Svar på tråden BIM Mars 2016