BIM Mars 2016
[quote=76382128][quote-nick]Lilla Luna skrev 2016-02-27 07:03:11 följande:[/quote-nick]
Det syns svagt men tydligt ändå egentligen. Så spännande! Men har beställt hem fler. Tar ett nytt på måndag eller tisdag.
[quote=76382128][quote-nick]Lilla Luna skrev 2016-02-27 07:03:11 följande:[/quote-nick]

Grattis!!:)
Grattis Lilla Luna!! ????????
Jag plussade först på kvällen. Men kan ändå inte greppa det. Är det på riktig liksom? Men har fått streck på 7 tester från TL så något är det. Och svagt plus på cb. Behöver nog ett starkt pluss eller gravid på digitala innan jag kan greppa det. Är så svårt att tro på de svaga strecken.. Även fast de är där och talar om att jag är gravid.
Åhhhh shit vad jag hoppas! Är så svårt när det är så svagt att man inte vet om ögat skapar strecket för att man vet vart det ska sitta hahaha lång väntan till morgondagens morgonurin...
Shitt va öm ja är i nedre delen av magen/äggstockarna, kan verkligen ett tajt linne göra så man blir så öm?, känns som ja gjort sit ups för kung och fosterland i nedre delen...Så här brukar jag inte ha men självklart får tiden avgöra...suck!
Är även mer kissnödig än vanligt eller så inbillar ja mig själv :-P hoppas det är som du säger mest öm när ja rör mig upp och ner eller ligger på mage...hoppas hoppas!!! Dagarna sniglar sig framåt!
Ska idag göra inbakat kött så i 2 timmar hoppas jag kunna släppa tankarna iallafall :-P
Enda skillnaden denna månad mot min förra extremt skengravida cykel är att jag fryser mer, det har även vart första riktiga signalerna de andra två gångerna...började i förrgår så blev glad när jag började frysa, även om det i dessa tider likaväl kunnat vara sjukdom...men åh, vill ha i morgon så jag får testa igen och se om det är starkare!! Vill ju berätta för killen, men kommer vänta tills det finns ett klart och tydligt test att uppvisa!!

Tack alla!! Då ska jag släppa nyheten ikväll :)
<3
Det verkar som att foglossningen och den konstiga "mensvärken" var tecken på graviditet trots allt :D
Det var det enda jag hade som symptom innan jag plussade. Just på höger sida också. Lycka till!
Grattis till er som plussat!!
Jag har otroligt ont i ENA bröstet speciellt vid och på bröstvårtan på höger sida....vänstra är oxå lite öm men inte alls lika mycket. Hmmm nån mer som haft nå liknande?? Blir nästan lite orolig att det är nått annat fel typ cancer eller nått.... :-P
Annars är jag sjukt trött, orkeslös och känner mig nästan sjuk till och från fast jag inte är det..
Har bim om ca 6-7 dagar.
Jasså?? Hur långt innan bim hade du så? Och när plussade du? Hoppas att det är samma för mig då hehe
Provar igen
Lilla luna, hur går det för dig???