BIM Mars 2016
Testade imorse med ett vanligt gravtest & är bara på äl +8. Var ju givetvis negativt men jag var ju alldeles för tidigt ute så chansen finns väl fortfarande att jag kan vara gravid?
Testade imorse med ett vanligt gravtest & är bara på äl +8. Var ju givetvis negativt men jag var ju alldeles för tidigt ute så chansen finns väl fortfarande att jag kan vara gravid?
Klart du har chans kvar! Jag testade negativt igår på ÄL+10...och svagt svagt plus idag, se bild ovanför! Kan ju till och med plussa först efter BIM :)
Äl +9 idag. Tror ni det är någon ide att ta ett testa tidigt test imorgon på äl+10 ?
Jadå! Jag plussade på äl+9 sist. Ta det inte för hårt bara om det är negativt, kan också vara för tidigt, det är ju så individuellt för varje graviditet :)
Har du testat? :D
Äl +10 idag & tog ett testa-tidigt-test nu på kvällen, negativt. Så det var det liksom :) Är lur om att äl-testen dessutom ljög känns det som, känns så otippat att jag skulle ha haft ägglossning två dagar efter mens trots att jag alltid ahft en oregelbunden cykel.. Ska nog skippa dom hädanefter & bara sexa varannan dag typ :)
Hoppas ni andra plussar, följer er här :)
Alltså jag fattar ingenting nu. Behöver eran hjälp.
Min mens avslutades den18e feb. Sedan fick jag fullt utslag på mina ältest två dagar efter avslutad mens alltså den 20e. Blev lite ställd eftersom jag förväntade mig att det skulle ske typ 2 veckor efter mensen. Men jag förmodade att kroppen är lite konstig & litade ändå på att dte kanske var äl iaf. Vi sexade & hoppades på det bästa. Idag är min bim men jag får negativa gravtester. Men då nu när jag ältestar så får jag fullt utslag igen!? Känner mig lurad av ältesterna.. Jag hade väl förmodligen inte ens äl första gången jag testade med ältest... :( Men frågan är ju ifall jag har det nu?
Borde jag strunta i ältesterna? Verkar ju vara skräp.. Bifogar en bild. Översta testet är från den 2/3. Mellersta är från den 3/3 och det nedre är ifrån idag. Ser ju ut att vara fullt utslag på dagens test. Logist sett så borde det ju stämma eftersom jag hade mens för 15 dagar sedan. Då kan det ju mycket väl vara så att ägglossningen ska ske nu? Men varför ljög testerna första gången ... Känner mig lost.

Kan tillägga att jag fortfarande ammar min son & att min mens inte riktigt är regelbunden.
Tack för svar fian88 :) Jag gissar & hoppas att jag har nu då, litar på testen. Egentligen borde den ju vara nu så.. :)
Då blir det nytt BIM för mig, Kan någon lägga till mig på den 18/3 ? :)