BIM Mars 2016
Tack för svar fian88 :) Jag gissar & hoppas att jag har nu då, litar på testen. Egentligen borde den ju vara nu så.. :)
Då blir det nytt BIM för mig, Kan någon lägga till mig på den 18/3 ? :)
Tack för svar fian88 :) Jag gissar & hoppas att jag har nu då, litar på testen. Egentligen borde den ju vara nu så.. :)
Då blir det nytt BIM för mig, Kan någon lägga till mig på den 18/3 ? :)
Trodde ju att min mens började så smått igår. Brukar alltid börja med lite rosa flytningar som övergår till färskt blod och ordentlig värk efter ett par timmar. Den borde alltså vara igång nu. Men ännu har den inte kommit och har idag endast en gång haft slemmiga, genomskinliga flytningar med några enstaka blodstrimmor i (sorry för den infon). Har aldrig någonsin haft så innan. Tog nyss ett test, tycker mig se något väldigt väldigt svagt, så med risk för att bli helt dumförklarad tänkte jag semin någon mer ser :P
La in en bild igår på mina ältester. Hade även fullt utslag igår. Såhär såg dte ut då.

Idag tog jag ett till test. Hur ska jag tolka det?

Grattis till er som plussat! :)
Tjejer hjälp!! Jag tog ett predictor early precis (känsligt gravtest), vad ser ni??? Kan jag ha plussat? Det är två streck men det är sååå svagt. Fick ju missfall i början av februari, då var hcg nere på 45 bara någon dag efter det började, tog ett test några dagar senare som var negativt.. Vågar man lita på att detta är en ny graviditet?? OM detta nu är positivt.. Shit nu måste jag andas.
Fick fullt utslag på ÄL den 4/4. Är det först från den 5e eller 6e jag ska börja räkna då? Alltså att jag räknar som att jag är på äl + 4-5 nu? :)
Grattis till alla plus! :) ÄL + 5 idag. Tycker det har gått fort hittils. Har fullt upp med en vild 7 månaders så hinner inte tänka så mycket ;D Någon mer som är på äl+5 ? :)