BIM Mars 2016
En fråga om digitalt cb.. När har ni plussat med dom som tidigast?
Har nämligen bara ett digitalt kvar hemma..
Hade tänkt o testa på söndag bim-3... Men kanske får åka o köpa ett vanligt med..
En fråga om digitalt cb.. När har ni plussat med dom som tidigast?
Har nämligen bara ett digitalt kvar hemma..
Hade tänkt o testa på söndag bim-3... Men kanske får åka o köpa ett vanligt med..
Ni som inte brukar kunna hålla er från att testa tidigt, hur många dagar efter äl brukar ni testa?:)
Min cykel har varit väldigt oregelbunden sedan förlossningen för 6mån sedan, när är det lagom att testa? Äl +12 idag.
Nu kommer jag med en dum fråga igen. Jag mäter med äl-stickor för första gången. Vi har försökt exakt ett år den här månaden, så jag tänkte försöka med andra metoder.
Jag har en stegring på stickorna nu, så när är det bäst att ha sex? Och när är det för sent?
Fick äl på cd 18 så nu har jag äntligen ett BIM datum. 8/3 är BIM för mig :)
Lurar ögat mig eller ser någon annan nåt med??? Taget i morse..,BIM på torsdag...
Tjejer hjälp mig. Har haft äggvitflytningar sedan tisdags (alltså 7:e dagen nu). Kan man verkligen ha det så länge? Innan har jag haft det i max 4 dagar. Fattar inte vad kroppen håller på med ;p Det ser alltså verkligen ut som tjock genomskinlig äggvita så det går inte att ta miste på alls.
Jag lade upp äl-testerna på rad och såg tydligt att jag hade äl igår. Imorse var det svagare igen. Igårnatt hade jag ont i ryggen och förstod för första gången i mitt 35åriga liv hur det kändes att ha ägglossninng. Det är så spännande!
Vi hade sex igår. Idag mår jag skit (illamående och huvudvärk) så jag vet inte om jag orkar.... Typiskt! :/