• Loncelot

BIM Mars 2016

Milli_1 skrev 2016-02-13 09:57:12 följande:

Ok nu har jag försökt byta ämne i tråden typ 5 gånger.

Kan vi försöka hålla en schysst ton i denna tråd, OK?

Det är ingen som är otrevlig..Man får tycka olika... Eller? Det tycker jag iallafall man borde utan att man ska behöva byta Ämne.. Sen kan väl du prata om det du tycker är intressant eller? Tycker ingen är otrevlig här.. Sen kan man ju tolka en text på olika sätt men inget från min sida har varit för att vara otrevlig och det har ja förklarat, sen är det ju inte mitt fel om inte alla hakar på ditt samtalsämne..
  • Loncelot
    Crazy catlady skrev 2016-02-15 17:10:45 följande:

Snart ägglossning. . Har börjat få symtom nu med trådiga flytningar :) så det kan nog stämma att äl är på fredag som enligt appen. . Har testat med ältest men negativt .. håller tummarna. .

Dessutom friade min kille till mig igår. . Världens lyckligaste nu :) ...

Stort Grattis!! Då är det bara att börja planera

Dag9 här och har precis börjat med ÄL testen/montorn igen, ca 7-10dgr kvar till ägglossning, spännande! Va tiden går långsamt..
  • Loncelot

Idag gick monitorn upp på hög från låg så nu väntar ja med spänning inför max om några dagar :) Hoppas ägglossningen kommer tidigare denna månad

• Loncelot
    Fian88 skrev 2016-02-17 11:02:36 följande:

Nu börjar det hända grejer:D. Inte positivt än men nästan. Det var typ helt blankt igår. Ni som är duktiga på äl-test, tror ni att det kan bli positivt under dagen (kan inte testa igen förrän ikväll) eller imorgon? Tänkte om det är lika bra att förföra mannen ikväll ifall att..;)

Ja skulle nog säga imorgon men hade ja varit du hade ja legat på
  • Loncelot
    Torparfrun skrev 2016-02-18 08:59:42 följande:

Hur länge kan ppillerskiten sitta i kroppen och förstöra? Vet du?

Jag har hört upp mot ett år ungefär, utreddes för flera år sen då det tog så långt tid att bli gravid med första då berätta dom det om p piller, men sen finns det ju som som missar ett piller och blir gravid så tror man ska ta det med en nypa salt.
  • Loncelot
    fmbnpp skrev 2016-02-18 12:41:34 följande:

Någon som har tips så hur man flyttar fokus? :)

Jag har iallafall en lägenhet att renovera o städa så varje gång ja får tendens att bli psyco så tar ja fram målarburken, skurhinken eller nått som håller mig sysselsatt, senaste 2 dagarna har ja varit askungen på övervåningen efter vi tagit bort gammalt skitlaminatgolv och plastmattan under varit rena rama mardrömmen så svinto för hela lönen ungefär men det börjar arta sig
  • Loncelot

Det där med att ha sex varje dag har ja läst nånstans inte skulle vara bra för spermierna då dom inte hinner ladda om eller har ja helt missförstått? Sex varje dag bra jobbat skulle ja aldrig klara av att utföra hur mycket ja än skulle vilja haha

• Loncelot
    strongisthenewme skrev 2016-02-18 16:27:56 följande:

Hej tjejer!

Slänger in en bild på senaste dagarnas ÄL tester, tycker att dagens är ganska starkt.

När tror ni sista stegringen till positivt kan dyka upp! Imorgon? :)

Är lite nojig över att missa stegringen.. Men det är la bara att ligga på, så ska vi väl lyckas pricka in ÄL ;)

Skulle nog säga ägglossningen sker 18,19 o 20onde nånstans där
  • Loncelot
    Nykär15 skrev 2016-02-18 18:23:59 följande:

De rekommenderar varannan dag, det vet jag. Men vi älskar sex så det får vara såhär :)

Han är ung med och då är kvalitén oftast bättre så tror inte det är några problem!

Tror jag har äl idag??? Så släpper ägget i morgon gissar jag...vi lär inte missa det iaf.

Det är bra, synd man inte är ung längre
  • Loncelot
    Nykär15 skrev 2016-02-18 18:24:54 följande:

Bilden på testet jag tig för en timme sen...

Är nog ägglossning på stort G
Svar på tråden BIM Mars 2016