BIM Mars 2016
Ok nu har jag försökt byta ämne i tråden typ 5 gånger.
Kan vi försöka hålla en schysst ton i denna tråd, OK?
Ok nu har jag försökt byta ämne i tråden typ 5 gånger.
Kan vi försöka hålla en schysst ton i denna tråd, OK?
Snart ägglossning. . Har börjat få symtom nu med trådiga flytningar :) så det kan nog stämma att äl är på fredag som enligt appen. . Har testat med ältest men negativt .. håller tummarna. .
Dessutom friade min kille till mig igår. . Världens lyckligaste nu :) ...
Idag gick monitorn upp på hög från låg så nu väntar ja med spänning inför max om några dagar :) Hoppas ägglossningen kommer tidigare denna månad
Nu börjar det hända grejer:D. Inte positivt än men nästan. Det var typ helt blankt igår. Ni som är duktiga på äl-test, tror ni att det kan bli positivt under dagen (kan inte testa igen förrän ikväll) eller imorgon? Tänkte om det är lika bra att förföra mannen ikväll ifall att..;)
Hur länge kan ppillerskiten sitta i kroppen och förstöra? Vet du?
Någon som har tips så hur man flyttar fokus? :)
Det där med att ha sex varje dag har ja läst nånstans inte skulle vara bra för spermierna då dom inte hinner ladda om eller har ja helt missförstått? Sex varje dag bra jobbat skulle ja aldrig klara av att utföra
hur mycket ja än skulle vilja
haha
Hej tjejer!
Slänger in en bild på senaste dagarnas ÄL tester, tycker att dagens är ganska starkt.
När tror ni sista stegringen till positivt kan dyka upp! Imorgon? :)
Är lite nojig över att missa stegringen.. Men det är la bara att ligga på, så ska vi väl lyckas pricka in ÄL ;)
De rekommenderar varannan dag, det vet jag. Men vi älskar sex så det får vara såhär :)
Han är ung med och då är kvalitén oftast bättre så tror inte det är några problem!
Tror jag har äl idag??? Så släpper ägget i morgon gissar jag...vi lär inte missa det iaf.
Bilden på testet jag tig för en timme sen...