KCEG skrev 2016-02-29 07:26:43 följande:
Vi använde oss av den gamla modellen med 2:an men nu har jag införskaffat den nya modellen och den har fått köra med oss under den här cykeln. Riktigt nöjd med den.. vi blev gravida på cykel 1 med monoton efter ett antal försök innan utan monitorn. Jag är övertygad om att den hjälpte då, min ÄL var nämligen inte alls där jag trodde att den var. Nu däremot så undrar jag vad som pågår... 7 dagar med ¨hög¨på min monitor, jag har bim på söndag?! Men reder sig säkert, men man är ju så ivrig. Vi vill så gärna ha ett plus nu...
Första månaden begärde monitorn från dag6 till dag25 tyckte det var underligt men den vill väl lära känna kroppen

äl dag18-19 hade nog hög i 10dgr denna månad (2) har jag kört med 10tester så betydligt mindre

från 3dgr innan beräknad mens säger monitorn till att man kan ta gravtest dock kan man även när man vill, men det är var monitorn rekommendera att inte tidigare än 3dgr innan
Jag hade gamla med mina tidigare barn men köpt den nya inför denna grav. håller nu tummarna och väntar spänt!!! Dag 23 nu o har väl en cykel på 28-31 lite olika där. Ja tänkte testa tidigast på lördag eller.......hihi