BIM Mars 2016
Det är på riktigt! Jag skakar. Så lycklig och chockad. Underbara!
Det är på riktigt! Jag skakar. Så lycklig och chockad. Underbara!
Känns som en evighet fram till lördag/söndag. Bim ca tisdag nästa vecka... Men tänkte testa till helgen dock har ja 6st gravtester till monitorn så kan ju börja redan nu haha ne men väntar till tidigast lördag. Imorgon fyller min son 5år, frågade vad han önska sig o han svara...En egen BIL.... Försökte förklara att det inte går men att vi kan gå till leksaksaffären o välja en present tillsammans, han gick o la sig halvledsen o nu har ja dåligt samvete över att han inte kan få en Egen riktigt Bil... Mmm hehe skär i mammahjärtat... (Var ingen elbil han prata om)
Fick ett svagt streck på ÄL-test idag (haha)
Vet att man inte ska testa med ÄL-test för att se graviditet men jag har bara ett grav-test kvar och vill vänta med det ifall det (mot förmodan) inte skulle komma nån mens på lördag
Är nog mest testoman! Ska försöka köpa på mig fler!
Ni som kör Temp-metoden, börjar ni hemma första mensdagen?
Jag tänkte om man ska börja någon specifik dag i cykeln?
Bim 9/3, fick en ljusröd stänkblödning igår, ÄL+3.... vet inte vad jag ska tro om det
Fick bruna flytningar idag och imorgon är bim fick negativt på test idag :( Hur långt efter ett mf blev ni gravida?
Äl +9 idag. Tror ni det är någon ide att ta ett testa tidigt test imorgon på äl+10 ?