• Sajocawa

BIM Mars 2016

Lilla Luna skrev 2016-02-29 18:05:03 följande:

Det är på riktigt! Jag skakar. Så lycklig och chockad. Underbara!

Stort grattis!! :)
  • Sajocawa
    Loncelot skrev 2016-02-29 18:28:54 följande:
    Fast gav äl testet positivt igår så är det ca 24-48tim så vill man vara på säkra sidan bör man ha även idag...
    Fast hon skrev att hon hade känt av att ägglossning redan varit :)
  • Sajocawa
    Loncelot skrev 2016-02-29 19:38:28 följande:

Känns som en evighet fram till lördag/söndag. Bim ca tisdag nästa vecka... Men tänkte testa till helgen dock har ja 6st gravtester till monitorn så kan ju börja redan nu haha ne men väntar till tidigast lördag. Imorgon fyller min son 5år, frågade vad han önska sig o han svara...En egen BIL.... Försökte förklara att det inte går men att vi kan gå till leksaksaffären o välja en present tillsammans, han gick o la sig halvledsen o nu har ja dåligt samvete över att han inte kan få en Egen riktigt Bil... Mmm hehe skär i mammahjärtat... (Var ingen elbil han prata om)

Har också BIM på tisdag. Däremot ska jag inte testa tidigare denna månad då jag försökt köra en lite mer avslappnad stil denna månad (struntade i äl-tester med andra ord) istället för att hetsa så mycket som jag "råkar" göra varje månad.. Fast får väl se om jag kan hålla mig haha, lättare sagt än gjort när det är en heeeel vecka kvar
  • Sajocawa
    Deni81 skrev 2016-02-29 20:06:29 följande:

Fick ett svagt streck på ÄL-test idag (haha)

Vet att man inte ska testa med ÄL-test för att se graviditet men jag har bara ett grav-test kvar och vill vänta med det ifall det (mot förmodan) inte skulle komma nån mens på lördag

Är nog mest testoman! Ska försöka köpa på mig fler!

Ni som kör Temp-metoden, börjar ni hemma första mensdagen?

Jag har tempat många månader, men förstår inte riktigt din fråga? :p
  • Sajocawa
    Deni81 skrev 2016-02-29 20:59:09 följande:

Jag tänkte om man ska börja någon specifik dag i cykeln?

Jaha haha. Ja du kan börja vilken dag som helst, behöver inte vänta till cd 1 :) . Ladda gärna ner någon app till telefonen för att få en bra översikt. Tex Fertility Friend är bra tycker jag! :)
  • Sajocawa
    Testartest skrev 2016-03-01 08:10:14 följande:

Bim 9/3, fick en ljusröd stänkblödning igår, ÄL+3.... vet inte vad jag ska tro om det

Vet du säkert när du hade äl? Kan ju varit en äl-blödning annars
  • Sajocawa
    Testartest skrev 2016-03-01 09:15:33 följande:
    Ja jag vet att jag hade äl i fredags, testade med cb och fick glad gubbe
    Okej fast äl sker ju upp till två dygn efter positivt test så kan ju ändå varit pga ägglossningen det kom blod :) annars vet jag inte, kan ju komma mellanblödningar lite hur som helst när som helst
  • Sajocawa
    mininiss skrev 2016-03-01 12:11:19 följande:

Fick bruna flytningar idag och imorgon är bim fick negativt på test idag :( Hur långt efter ett mf blev ni gravida?

Fick missfall i oktober och väntar fortfarande på mitt efterlängtade plus...
  • Sajocawa
    MittNyaJag skrev 2016-03-01 19:53:59 följande:

Äl +9 idag. Tror ni det är någon ide att ta ett testa tidigt test imorgon på äl+10 ?

Jadå! Jag plussade på äl+9 sist. Ta det inte för hårt bara om det är negativt, kan också vara för tidigt, det är ju så individuellt för varje graviditet :) 
  • Sajocawa
    MittNyaJag skrev 2016-03-01 20:33:24 följande:
    Då chansar jag imorgon :) ska försöka:)
    Har du testat? :D
Svar på tråden BIM Mars 2016