• Matl

BIM Mars 2016

Sajocawa skrev 2016-03-09 10:26:27 följande:

Köp ett testa-tidigt så får du säkert ett lite tydligare streck :) 

jag testade supersvagt på en sån där billig sticka på kvällen äl+12 och typ lika svagt på morgonen äl+13 så köpte ett cb plus som jag tog mitt på dagen äl+13 och då såg man det tydligare så att jag vågade tro på det! Idag är jag på äl+14 och då fick jag lite tydligare streck på den vanliga billiga stickan.

Annars finns ju predictor early som man kan köpa på Lloyds apotek som är ännu känsligare :) 

Grattis förresten till din graviditet!! Tror jag sagt det i nån tråd men säger det igen
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-09 12:44:20 följande:

Testade nu på fm, hade hållt mig 3,5 timmar, samma test som igår - negativt. Fattar inte varför jag inte höll mig dubbelt så länge (höll mig typ 8 timmar igår utan att dricka :p ) Men känns som detta jag fick igår helt enkelt var ett spök. Skit :/

Är det där det nya testet? För jag ser då ett streck iaf..
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-09 12:48:56 följande:

Nope, det är gårdagens. Dagens är blankt. Eller, kan väl ana en skugga om jag stirrar ihjäl mig på det där jäkla testet :(

Men ändå..det där är ju ett streck så måste ju vara nått! Tror det kanske är svagt bara om du inte hållt dig så länge heller...prova imorgon på morgonen igen! Jag håller tummarna för dig
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-09 13:03:35 följande:
    Väldigt förvirrande :/ Har börjat få molvärk i magen också så känner mig iallafall gravid, men nu vet jag inte.. Ska ta ett cb till morgonen, men enligt min app är jag på ÄL+9, BIM-6 så det känns som att ett CB kanske är för tidigt.. Vi får se :/

Blä, orkar inte bli besviken en gång till.
    Det förstår jag...men det är säkert något! Du är ju så tidigt ute så...
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-09 13:15:56 följande:
    Tack för ditt stöd :) Jag uppdaterar när jag tagit något mer test!

Ingen fara, man behöver ha stöd ibland i väntans tider Ja uppdatera gärna! Jag ska själv ta ett nytt imorgon tror jag..eller fredag...så lär uppdatera jag med

• Matl

Tog ett till test nu på morgonen....såhär ser det ut idag

Syns tydligare än igår helt klart utan problem. Men vill ju ha ett starkt streck utan tvivel liksom... tänk om det är spök streck?? Fast har aldrig fått det på dessa tester från testlagret tidigare... är fortfarande på bim -3 eller -4.

• Matl
    vanjastina skrev 2016-03-10 05:20:26 följande:

Suck, blir så förvirrad. Fick ett svagt rosa streck i förrgår med predictor early, igår på fm var det negativt. Tog ett cb nu på morgonen, fick ett sjuuukt svagt, nästan osynligt plus, haha, och jag litar inte på cb riktigt när jag sett vad mycket spök folk fått härinne på familjeliv.. Tog ett rfsu och tycker mig ana något där också. MEN JAG VET INTE!! Hade hoppats att det skulle vara någorlunda tydligt iallafall ;p

Håller med dig...man vill ju ha ett tydligt så man VET! När har du bim då? Det är säkert något när flera visar något! Fast kanske hormonerna är för svaga än.
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-10 06:11:10 följande:

Fast ditt är ju tydligt nu :) Grattis :) Köp ett digitalt om du vill ha det svart på vitt ;) Jag är på ÄL + 10, bim -5 idag..

Hehe jag vågar inte tro på det...men tack hoppas verkligen det stämmer Ja jag har ett digitalt hemma men tänkte kanske ta det imorgon eller på lördag Vill spara det till sist så det verkligen visar rätt Ja men bim -5 är ju jättetidigt...nog därför testerna visar lite olika.. jag tror du kommer få starkare varje dag ju närmare du kommer bim. Håller tummarna
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-10 07:08:09 följande:

Det nedre testet är det jag tog i förrgår (predictor early), de två övre tog jag imorse; först cb där jag kunde ana något svagt, tog då ett rfsu och kan ana därmed.. Vad tusan ska man tro?? Spök på alla??

Jag tycker ju att det ser ut som svaga streck..och eftersom du är på bim -5 så tror jag dom kommer bli starkare! Du får testa på ett par dagar helt enkelt
  • Matl
    Korvstroganoff skrev 2016-03-10 07:57:51 följande:

Jag ser ett streck :) väldigt svagt men trot nog jag kan säga grattis :D

Åh tack jag hoppas såå Ska som sagt testa igen imorgon och på lördag...och se att det ökar
Svar på tråden BIM Mars 2016