BIM Mars 2016
Men va fasen bilden kommer ju inte med, hur gör man? Laddar in på välj fil men det står bara att ingen fil är vald, nån annan som varit med om det? Vill ju ha era ögon också, vågar inte tro på detta..
Men va fasen bilden kommer ju inte med, hur gör man? Laddar in på välj fil men det står bara att ingen fil är vald, nån annan som varit med om det? Vill ju ha era ögon också, vågar inte tro på detta..
Åhhh Tack! ! Känns oerhört konstigt, vågar inte riktigt tro att det är sant! Hoppas hoppas, man börjar ju till och med fundera på om det är nå fel på testet...testar några dagar framöver :)
Såhär fick jag på mitt test imorse på bim -3 eller -4.. när tror ni att ett cb digital kan visa då? Måste sånna här tester vara starkare då innan det kan visa på dom? Om detta nu ens är ett plus d.v.s... :-P

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett cb digitalt nyss...och ja jag är gravid!!!
Är helt skakis nu..haha.. är på bim -2 idag.. hoppas nu bara att pyret vill stanna kvar där inne!!

Jag visste väl det, stort stort grattis till dig!!! :D Gud vad underbart <3
Tack till alla grattis!! Är så glad!
Men nu gäller det att försöka släppa tanken på missfall bara...aldrig fått det tidigare men är orolig för det.. men ska fösöka njuta istället.
Starkare idag! ! :) :) :) Den här känns det mer som att jag kan lita på, tror jag ;)
Helt klart positivt!! GRATTIS!
Herregud, jag är gravid!!!!!!!!!!!! Kan inte tro det, första försöket efter missfall!!!! Tog ett predictor early nyss, hållt mig tre timmar - det rosa strecket kom direkt, hjälp jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha.
Det ska jag, ska bli en ära att få hänga i den gruppen med dig :D
Här är bilden åt rätt håll (blev sned i inlägget, svårt att se)