• Matl

BIM Mars 2016

björkis123 skrev 2016-03-10 08:19:38 följande:

Men va fasen bilden kommer ju inte med, hur gör man? Laddar in på välj fil men det står bara att ingen fil är vald, nån annan som varit med om det? Vill ju ha era ögon också, vågar inte tro på detta..

Jag ser ett streck! Tror nog att man vågar säga grattis till och med
  • Matl
    björkis123 skrev 2016-03-10 08:26:58 följande:

Åhhh Tack! ! Känns oerhört konstigt, vågar inte riktigt tro att det är sant! Hoppas hoppas, man börjar ju till och med fundera på om det är nå fel på testet...testar några dagar framöver :)

Vet precis hur du känner det! Har exakt samma fundering med mitt test här ovanför...man vågar inte riktigt tro på det förrän det är TYDLIGT Jag ska testa imorgon och på lördag oxå och se så det ökar..
  • Matl

Såhär fick jag på mitt test imorse på bim -3 eller -4.. när tror ni att ett cb digital kan visa då? Måste sånna här tester vara starkare då innan det kan visa på dom? Om detta nu ens är ett plus d.v.s... :-P

• Matl

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett cb digitalt nyss...och ja jag är gravid!!! Är helt skakis nu..haha.. är på bim -2 idag.. hoppas nu bara att pyret vill stanna kvar där inne!!

• Matl
    vanjastina skrev 2016-03-11 06:27:50 följande:

Jag visste väl det, stort stort grattis till dig!!! :D Gud vad underbart <3

Tack Ja verkligen!
  • Matl
    Hannah81 skrev 2016-03-11 07:09:40 följande:
    Grattis!
    Vad har du för symtom och vilken äl är du på?
    Tack! Mina symptom som gjorde att jag funderade om det var en graviditet var att jag bara hade ont i ett bröst, det högra. Och att jag haft "sjukdomskänsla" och känt mig matt liksom...det hade jag med mina andra två barn också. Sen kissar jag ganska ofta tycker jag och är trött. Jag tror att jag är på ÄL +12 eller +11. Bim -2 som sagt.
  • Matl
    langtanefterbaby skrev 2016-03-11 07:47:47 följande:
    Sa ju att jag såg streck på första du la ut! Grattis! Åh va roligt! <3
    Hehe ja du sa ju det men hade så svårt att tro på det Taack! <3
  • Matl

Tack till alla grattis!! Är så glad! Men nu gäller det att försöka släppa tanken på missfall bara...aldrig fått det tidigare men är orolig för det.. men ska fösöka njuta istället.

• Matl
    björkis123 skrev 2016-03-11 07:20:50 följande:

Starkare idag! ! :) :) :) Den här känns det mer som att jag kan lita på, tror jag ;)

Helt klart positivt!! GRATTIS!
  • Matl
    björkis123 skrev 2016-03-11 08:36:37 följande:
    Matl skrev 2016-03-11 08:06:22 följande:

Helt klart positivt!! GRATTIS!

Tack!! Ärr sååååå glad! Även fast det är tydligt så känns det så bra att få det bekräftat av er också ! :)
    Förstår din glädje! Hehe ja det var samma för mig...jag såg streck jag med men man vill få det bekräftat av andra. Haha. Ta ett digitalt så ser du svart på vitt istället När jag fick mitt "gravid" imorse så kändes det liksom helt 110% säkert...haha..
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-11 17:40:07 följande:

Herregud, jag är gravid!!!!!!!!!!!! Kan inte tro det, första försöket efter missfall!!!! Tog ett predictor early nyss, hållt mig tre timmar - det rosa strecket kom direkt, hjälp jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha.

Var ju det jag sa Stort grattis!!! Härligt! <3 Du får hoppa över till BF November tråden nu då där jag oxå är
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-11 19:36:57 följande:

Det ska jag, ska bli en ära att få hänga i den gruppen med dig :D

Hehe härligt!!
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-12 07:47:01 följande:

Här är bilden åt rätt håll (blev sned i inlägget, svårt att se)

Härligt!!
Svar på tråden BIM Mars 2016