-
Åh fy vad hemskt!!:'(mkess skrev 2016-02-24 19:58:26 följande:Ja, usch! :/ Jag fick så när jag var gravid i v11 en gång, trodde jag känt fosterrörelser tidigt, ett par veckor senare på ultraljud visade det sig att det inte ens fanns ett foster. Snacka om lurad... -
Känner mig verkligen lugnare än någonsin den här gången, vet inte riktigt varför men har kanske gett upp lite? Vet inte faktiskt! Äl+8 idag och får se om jag testar på söndag eller måndag. Eller så kanske jag väntar till bim för en gångs skull, det hade vatt nått haha;)
-
Du kan ju ha missat den men det här kan ju också vara en sån månad som kroppen hoppar över äl. Helt normalt att kroppen hoppar över 1-2 per år:)Sandrisen92 skrev 2016-02-26 09:15:52 följande:Hej allihopa!
När jag använder ÄL tester brukar jag alltid få lika starka sträck när det är positivt.
Denna månaden så blev det en liten stegring men blev sedan svagare igen utan att jag fått lika starka sträck. Kan jag ha missat stegringen? eller någon som har erfarenhet av att det blivit så? :(
-
Nej inte än, känns inte lönt förrän på minst äl+10.Lizzie09 skrev 2016-02-26 10:23:11 följande:Känner mig precis likadan som du denna månad! Är på äl+8 också och känner mig inte ens sugen på att testa (vilket jag jämt är annars). Du har inte tagit något test ännu?
Du har också försökt länge va? Vi slutade skydda oss i juli 2014, fått ett missfall på vägen och det är enda gången vi plussat. Vi kommer försöka ett halvår till själva och sen söka hjälp igen. Överreagerade ju på pergotime så gynekologen tyckte vi skulle fortsätta själva. Hon använde dessutom argumentet "du är ju så ung", jovisst men vi har försökt ett bra tag och vill helst inte ha för många år mellan barnen (blir det många år så är det ju absolut fine men har alltid tänkt 2-3 år emellan). Plus att sonen blev till på andra försöket och då tycker jag det är jäkligt märkligt att det dröjer så nu..
Hade du insiminerats denna cykeln? Håller tummarna för oss även om ingen av oss har särskilt höga förhoppningar:) -
Sist jag var gravid så fick jag inte positivt på digitalt förrän äl+14, då hade jag fått synligt plus på vanliga cb i två dagar. Så min erfarenhet är att dom inte är så känsliga. Men det är individuellt för läst om dom som fått Gravid på digitalt på ca äl+10.Mammamiia10 skrev 2016-02-26 18:49:58 följande:En fråga om digitalt cb.. När har ni plussat med dom som tidigast?
Har nämligen bara ett digitalt kvar hemma..
Hade tänkt o testa på söndag bim-3... Men kanske får åka o köpa ett vanligt med..
-
Känner mig väldigt illamående, det är ett nytt pmssymptom för mig. Kan bli illamående vid äl men aldrig nära bim. Äl+9 idag och tror det blir ett testa tidigt test imorgon. Får se:)
-
Grattis!:)Mammamiia10 skrev 2016-02-27 17:55:23 följande:Bim-4 fick detta inom tiden. Positivt!??! Jihoooo!!!!! Jag är så jäkla glad!!!!:)
-
Äl+10 ca, så svårt att låta bli haha;)MittNyaJag skrev 2016-02-27 20:19:44 följande:Ni som inte brukar kunna hålla er från att testa tidigt, hur många dagar efter äl brukar ni testa?:)
-
Inget test idag. Får se om jag tar ett imorgon på äl+11, lite sport att låta bli också haha;). Nä men grejen är att sist fick jag inte plus förrän på äl+13 har jag för mig. Sen slutade det ju i missfall så kanske därför jag inte fick plus tidigare, att graviditeten inte var tillräckligt stark ändå.
-
Dels är du tidigt ute och sen så har jag inte hört så positivt om RFSU testa tidigt! Så ge inte upp hoppet än!:)Nykär15 skrev 2016-02-28 09:10:39 följande:Testade med RFSU testa tidigt i morse...negativt. Kan vara för tidigt men hoppet sjönk rejält.., ÄL+10 idag