BIM Mars 2016
Eller får jag spökstreck varje jäkla gång? Eller får jag helt enkelt ett mf? :(
Jag har BIM på fredag...2 dgr kvar alltså, normalt?
Hej alla, egentligen hade jag bim 29/2 meeen är ju en dag som inte alltid finns så tänkte att om jag får va med här ändå? ;)
Jag är 2 dagar efter bim. Lite menskänningar ibland med tycker (inbillar mig?) att dom sitter längre ner. Har ont i bröstvårtorna och har större bröst. Är ingen som brukar tempa (för äl och så) men tempen ligger lite högre än min normala. Tempar nu för sist mensen kom droppa den ner direkt och mensen kom inom 1 dygn. Direkt före förra mensen kände jag inte tappen som jag tydligt att gjort kvällen innan, känner tappen nu. Har sämre hy och finnar på bröstkorgen. Sover uselt, men är trött.
Har inte gjort nåt test, vågar inte! Hellre att mensen kommer än ett till minus på Stickan :(
Äl +10 idag & tog ett testa-tidigt-test nu på kvällen, negativt. Så det var det liksom :) Är lur om att äl-testen dessutom ljög känns det som, känns så otippat att jag skulle ha haft ägglossning två dagar efter mens trots att jag alltid ahft en oregelbunden cykel.. Ska nog skippa dom hädanefter & bara sexa varannan dag typ :)
Hoppas ni andra plussar, följer er här :)
Hej!
Jag vill gärna vara med här.
Det är vårt andra försök och BIM beräknas vara 20/3.
Idag fick jag stark molande värk så jag gick ner och köpte ett ägglossningstest som gav utslag!

Jag vet inte riktigt hur det fungerar.
Vi hade sex i förrgår och ska ha sex idag igen. Kan det vara för sent? Kan ägglossningen t.ex. ha varit igår då vi inte hade sex?
Vet inte ens hur länge en LH stegring / positivt ägglossningstest håller i sig. När släpper själva ägget?
Kul att vara med förresten 

God morgon!
Nu tog jag ett nytt ÄL test och fick detta utslag - är det svagare än gårdagens? Lägger in gårdagens under.
Dagens:
Gårdagens:

Gissar det går åt helvete här...de svaga testerna har inte ökat och idag på bim fick jag Ej gravid på digitalt..
Får väl hoppas på blödning snart (svagt ljusrosa flytning nu) och annars söka vård nästa vecka...så jävla ledsen. :(
Önskar er andra lycka till!
Kan tillägga att jag fortfarande ammar min son & att min mens inte riktigt är regelbunden.