BIM Mars 2016
Så nu inväntar jag mensen och ger upp detta

Hej alla! Vet inte om jag skrivit grattis till alla plussare så jag gör det igen. Grattis :)
Nu är jag på äl + 5. Beställde idag ett gravtest från gravidkollen så det lär väl landa i brevlådan på måndag & då blir det att testa på tisdagmorgon. Så kommer att testa mig med ett testatidigt test på äl + 9.
Evig väntan, vi vill så gärna ha ett syskon till vår lilla pojke <3
Haha, sambon sa idag "Du är garanterat gravid!". Jag har såna humörsvängningar, skiftar kraftigt. Ena sekunden arg nästa ledsen så jag lipar. Oerhört låg är jag.. jobbigt. Om det vore så väl att jag var gravid, är ju bara på äl + 5 så är det alldeles för tidigt att veta. Däremot om jag hade varit på typ äl + 12 eller nåt när han sa det då hade jag trott på det lite mer
Nåväl. Äl + 6 imorgon, ett steg närmare att få testa. Känner mig ganska hoppfull faktiskt, känns liksom att det kanske ändå kan ha tagit sig. Men tycker det är lite jobbigt att ha den känslan för då vet jag hur stor besvikelsen blir när jag ändå får ett minus.. ska försöka att inte spekulera, men ni vet nog alla hur svårt det är :(
Trevlig helg alla!
Äntligen fick jag min glada fasta gubbe med clearblues ältester med dubbel hormonindikator !! Och även de fertila flytningarna har dykt upp :) yes !!
Tog även ett ÄLtest från testlagret som visade tvärnegativt. . Kanske kunde ana en liiiten stegring..
Men man litar mer på clearblues va ?
Oj vad tyst det har blivit i gruppen. Hur är det med er? :)
Min kropp spökar mest. Väntar på äl... Trodde den var i torsdags då jag fick fast smiley, men något ägg släppte nog inte, fick aldrig någon tempökning. Så nu väntar jag mest. Snart 3v sedan MF...
Är sååå sugen på att testa. Får verkligen hålla fingrarna i styr men nu men imorgon är jag på äl+8 och jag vet att testatidigt testet kommer landa i brevlådan.. Fyfan, gäller att hålla sig från att prova till tisdag morgon!
Mensen 12 dagar försenad....tog ett gravtest igår som var negativt ....... ![]()
Less jag blir då jag inte har någon hejd. Fick hem ett test igår em, Hade hållt mig i 4 timmar och testade, Givetvis negativt. Men kanske inte så konstigt då jag testar mig på äl + 8 och inte ens med morgonurin. Men äääändå så blir jag ju helt förstörd av ett minus.
Testade på äl+8 mitt under dagen och det var negativt såklart, alldeles för tidigt & inte ens morgonurin. Köpt ett preditor early på apoteket så jag ska testa imorgon på äl+10. Har idag haft lite molvärk. Tycker mig ha skymtat ytterst lite brunt på pappret men kan nog ha varit inbillning också, så pass lite var det. Kanske är mensen som är på G, ingen aning faktiskt.
Får jag negativt imorgon så får vi hoppas på bättre tur nästa ägglossning :) Sambon börjar också bli otålig nu, han känner verkligen att han vill att plutten ska få ett syskon! Så nu tror jag han är mer taggad än någonsin på att det ska börja växa ett pyre i magen. <3
Min mens dök upp igår strax efter att jag skrev mitt inlägg. Den kom 9 dagar efter ägglossningen.. Snacka om att min kropp lever sitt eget liv. då återstår det att se om det dröjer en månad eller 2 tills nästa mens. Någon som har fler tips än att jag ska ältesta för att hålla koll på ÄL?
Tänkte att jag börjar ta mina apiforce-tabletter nu igen.