ensamärstark skrev 2016-03-18 14:00:18 följande:
Nej såklart man ej kan veta med säkert het vad detta var. Men spännande att höra andras spekulationer medans denna oändliga väntan ;)
Oj ja det var med länge! Använder ni några hjälpmedel?
Jag har Pco i grunden men senaste året har mensen kommit varje månad. Äter multivitamin kvinna. Och detta är andra månaden med apiforce ( mellan mens fram till ÄL )
Det är osäkert hur ofta jag egentligen får äl, gynekologen jag gick till i höstas trodde att min kropp har svårt att ägglossa. Så vi fick pergotime utskrivet men blev överstimulerad av dom:(. Så hon sa väl mest att "dina värden är toppen och du är ung så ni får fortsätta försöka själva". Vi lyckades ju i september förra året efter ca 1 års försök men blev tidigt missfall. Så visst kan vi bli gravida. Men sonen blev till på andra försöket så tycker det är skumt och magkänslan säger att nått är fel. Menmen, vi kommer ge det fram till sommaren och sen söker vi hjälp igen någon annanstans. Antagligen på en privat fertilitetsklinik för då kollar dom min sambo också. Tror problemet ligger hos mig men man vet ju aldrig..