• Fian88

BIM Mars 2016

Annkarask skrev 2016-03-16 07:48:15 följande:

Jag är gravid!! Efter att ha testat Progrestron för första gången. Var nog de jag hade brist på :)

Stort grattis!!:)
    Köpte du sån progesteronkräm? Funderar på att testa det. Vi har försökt i över 1,5 år nu och haft ett tidigt missfall:(. Tänker att det kanske är värt att prova:)
  • Fian88
    MezPez skrev 2016-03-17 10:48:39 följande:

En till bild

Ser! Vågar nog säga grattis:)
  • Fian88
    ensamärstark skrev 2016-03-18 13:21:06 följande:
    Då är vi nära varandra! Jag är på ÄL +6 idag. Dock imorse fick jag värsta mensvärken o fick rosa på pappret.. Så trodde mensen var påväg så satte in skydd. Men värken är nu som bortblåst o inget mer rosa?
    Nidblödning kanske?
  • Fian88
    ensamärstark skrev 2016-03-18 13:50:35 följande:

Tror ni att det kan vara så? :) jag Vågar inte hoppas. Detta är vårat 19e försök utan något hänt!!

Så ni tror inte det är mensen som är på väg?

Kan vi ju inte veta såklart men att få mens redan en vecka efter äl är ju ovanligt!:)
    Vi har också försökt länge, typ 24e försöket nu, så vet hur det känns!:'(
    Håller tummarna för nidis!!:)
  • Fian88
    ensamärstark skrev 2016-03-18 14:00:18 följande:
    Nej såklart man ej kan veta med säkert het vad detta var. Men spännande att höra andras spekulationer medans denna oändliga väntan ;)

Oj ja det var med länge! Använder ni några hjälpmedel?
    Jag har Pco i grunden men senaste året har mensen kommit varje månad. Äter multivitamin kvinna. Och detta är andra månaden med apiforce ( mellan mens fram till ÄL )
    Det är osäkert hur ofta jag egentligen får äl, gynekologen jag gick till i höstas trodde att min kropp har svårt att ägglossa. Så vi fick pergotime utskrivet men blev överstimulerad av dom:(. Så hon sa väl mest att "dina värden är toppen och du är ung så ni får fortsätta försöka själva". Vi lyckades ju i september förra året efter ca 1 års försök men blev tidigt missfall. Så visst kan vi bli gravida. Men sonen blev till på andra försöket så tycker det är skumt och magkänslan säger att nått är fel. Menmen, vi kommer ge det fram till sommaren och sen söker vi hjälp igen någon annanstans. Antagligen på en privat fertilitetsklinik för då kollar dom min sambo också. Tror problemet ligger hos mig men man vet ju aldrig..
  • Fian88

Äl+5-6 idag så här är det bara väntan som gäller.
    De flesta hade nog bim första halvan av månaden och därför det är så tyst här. Mitt står kvar på 3/3 men nytt bim är 26-27/3.

• Fian88

Tyvärr slog pmsen till rejält nu på morgonen så är 99,99% säker på att det inte blev nått det här försöket heller:'(

• Fian88
    MamiFrench skrev 2016-03-23 08:48:40 följande:

Jag håller fortfarande tummarna för er tjejer, pms och gravsymtom är ju hyfsat lika. Jag har bim idag, ingen mens i sikte och ingen huvudvärk - vilket brukar vara ett säkert tecken på att mensen är på g.... Fortfarande ont i ligamenten vid hastiga rörelser *hoppas hoppas*

Tyvärr tror jag det är kört för min del. Vi har lyckats en gång på 1,5 år (blev tidigt missfall) och den månaden fick jag den fysiska pmsen men inte den psykiska. Och det var den psykiska som dök upp idag vilket hittills varit ett vattentätt bevis för att mensen kommer komma:'(. Men tack för att du håller tummarna<3
  • Fian88
    MamiFrench skrev 2016-03-23 10:28:27 följande:

Nej tjejer, nu kunde jag inte hålla mig längre, ställde in mig på ett minus- men direkt kom detta upp (inte morgonurin)... Lyckan är total!!!!

Grattis:)
  • Fian88

Har en massa billiga stickor här hemma så tog en i morse. Och hur är det möjligt att stirra så hårt på ett test?! Amen om jag vrider lite så här? Eller så här? Om jag mörkar lite, är där inte nått då? Suck så trött jag blir på mig själv haha:P

Svar på tråden BIM Mars 2016