torktumlare i köket el sovrum
Vi är ett par som väntar vårt första barn och bor i en tvårummare. Har nu torktumlaren på tvättmaskin, men som tillfällig lösning när vi ännu bor här måste vi flytta torktumlaren för att få plats med skötbord ovanpå tvättmaskin. Då är frågan var man ska ställa torktumlaren?
I sovrummet skulle det enligt mig passa bäst eftersom man lätt kan ta ut kläderna och vika dem där, då när man ska tömma vattnet blir det ju knepigare och om barnet sover.. iofs behöver man ju inte torka då men ja. Skulle ju va trevligt att få sånt gjort när barnet sover.
sambon tycker köket, jag säger nej. Men.. vid närmare eftertanke kanske det inte är så dumt. Då får man ha igång det när som helst, tvättmaskin är ju ändå också där och har ljud. Och ha nära att tömma vattnet. Men, i köket? Känns ju helt opassande. Då måste man alltså springa med kläderna från toan-köket-sovrummet.
Men ja, jag vet inte. Vad är smartast? Det är ju bara en tillfällig lösning tills vi hittar större lägenhet. Och den har rum både i sovrummet och köket, känns dock som den tar mindre rum om den är i sovrummet.
Världens längsta tråd om en torktumlare, haha. Men vill ha tips o råd! Vet inte alls vad som skulle bli bästa lösningen. Tacksam för svar!