• mmaarriiaa

    Väntar tvillingar sept

    Är 39 år och väntar tvillingar i september, har två barn redan. Omvälvande, överraskande men spännande! Någon mer? Hur mår ni?

  • Svar på tråden Väntar tvillingar sept
  • Jennyliden

    Hej! ???? Jag är 36 år, har två barn och väntar tvillingar i augusti! Också väldigt överraskade men börjar bli mer och mer laddad! ???? Hur mår du? Jag har kräkts till och från hela tiden och har foglossning!

  • mmaarriiaa

    Hej Jenny!
    Jag har också mått ganska illa, men framför allt fruktansvärt trött... hoppas på att det släpper snart. Jag håller med dig om att det blir roligare och roligare att tänka på, var nog ganska chockad i början måste jag säga. Nu väntar jag mest på att göra KUB test, efter det kan man förhoppningsvis slappna av lite och känna att det verkligen är på riktigt! Har du gjort KUB? Är det skillnad ed tvillingar? Hur länge tror du att du kommer att jobba? det verkar som att an brukar bli sjukskriven från v. 25, svårt att föreställa sig men det kanske känns bra då.

  • Jennyliden

    Ja, det var på KUB testet vi fick reda på att det var tvillingar! ???? Jag mår faktiskt inte lika illa nu sedan en vecka tillbaka! Underbart! Skillnaden på en vanlig graviditet och denna gång är stor! Verkligen dubbla hormoner, både i humör och trötthet! Jag är sjukskriven 25 % nu pga foglossning! Jag är nu i v 19! Jag kan jobba hemifrån så mycket jag vill så det underlättar otroligt! ???? Vi får se hur länge jag orkar, det blir verkligen tyngre och tyngre! Jobbar du?
    Om 1 v ska vi göra RUL, längtar så jag håller på att spricka! Denna gång ska vi ta reda på vad det blir för kön! Har två pojkar sedan tidigare så jag vill verkligen veta vad det blir! ????Hoppas du mår bättre!

  • danosani

    Hej! Jag väntar också tvillingar i september, är i v 13 nu. Det bli tredje och fjärde barnet för oss också :) Såg dem häromdagen och det enda vi vet är att de ligger i varsin hinnsck. Ska på undersökning på antenatalen 30/3 för att granska hinnor, moderkaka/or osv.

Svar på tråden Väntar tvillingar sept