• Anonym (pinsamt)

Killar, är detta äckligt?

Hej

Dagarna kring ägglossning luktar jag väldigt starkt ur underlivet, så pass att det luktar genom kläder och om någon sitter bredvid mig så märker de det. Det luktar inte äckligt, men som sagt väldigt starkt.
    Killar, är detta äckligt och blir du helt avtänd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, är detta äckligt?
  • Anonym (Man)

Ingen aning, vet ju inte hur du luktar?

• Anonym (pinsamt)
    Anonym (Man) skrev 2016-02-11 11:48:38 följande:

Ingen aning, vet ju inte hur du luktar?

Gud, jag kan verkligen inte förklara hur det luktar. Men inte äckligt, fränt eller nåt sånt.
  • Haskel

Ärligt talat kan jag garantera dig att ingen kille uppfattar att du luktar, genom kläderna. Däremot kan män uppfatta den indirekt...feromoner. Det kan leda till att killar/män känner en viss dragning till dig.

Vid sex kan man uppfatta lukten/doften, särskilt oralsex. Där kan jag enbart svara för mig själv. Men då uppfattar jag doften som tändande och positiv/"god".

• Anonym (pinsamt)
    Haskel skrev 2016-02-11 11:54:06 följande:

Ärligt talat kan jag garantera dig att ingen kille uppfattar att du luktar, genom kläderna. Däremot kan män uppfatta den indirekt...feromoner. Det kan leda till att killar/män känner en viss dragning till dig.

Vid sex kan man uppfatta lukten/doften, särskilt oralsex. Där kan jag enbart svara för mig själv. Men då uppfattar jag doften som tändande och positiv/"god".

Fast mitt ex märkte det faktiskt och tyckte att det var jättekonstigt :( Han ville inte ha sex med mig då vilket jag tyckte var synd eftersom jag blir mer kåt vid ägglossning.
  • Farfallos

Jag känner väldigt lätt doften av kvinnor med ägglossning. Luktar varken gott eller illa, men det händer något positivt

• Anonym (db)

Min fru är exakt likadan, och jag vågar påstå att det gäller varja levande kvinna i fertil ålder. Kring ägglossning är doften från underlivet mer påtaglig. Det luktar inte illa, men blir en starkare doft av fitta för att hårdra det.

Och nej, i mitt fall är det inte alls avtändande. Det är som någon i tråden skrev, feromoner som kvinnan avger kring ägglosning för att signalera att hon är just vid ägglossning.

Dessa feromoner uppfattar jag väldigt lätt och väldigt tydligt genom att få ökad lust själv just kring den perioden.

Det är även just feromoner som är orsaken till "fenomenet" att kvinnor som bor ihop under en tid synkar sin mens/ägglossning.

Man avger även feromoner när man är kåt. Både män och kvinnor. När min fru äe kåt känner jag av det utan att hon behöver berätta det eller visa med kroppspråket eller ansiktsuttryck.

Men återigen, din fråga, nej det är inte avtändande med den starkare doft du har vid ägglossning. Tvärtom, det är snarare så att det är tändande.

• Anonym (Man)
    Anonym (pinsamt) skrev 2016-02-11 11:50:55 följande:
    Gud, jag kan verkligen inte förklara hur det luktar. Men inte äckligt, fränt eller nåt sånt.
    Okej, svårt att veta utan att ha luktat på dig.
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (pinsamt) skrev 2016-02-11 11:50:55 följande:
    Jag har precis samma "problem" att det luktar genom kläderna vid ägglossning, speciellt om jag suttit länge och ihop med benen! Sära mer och ha mindre åtsittande kläder så det kan lufta, är ett tips från mig. 
    Lukten påminner lite om fil, fast starkare och sen lite fuktiga kläder! 
    Vissa luktar mer andra mindre och det är ju pga att vi har olika mycket flytningar
  • Anonym (Gaby)

Jag luktar också vid ägglossning, hela min hud utsöndrar en sorts söt men lite metallisk lukt. Typ som ett mynt som du hållit länge i handflatan och sen täckt med bränt socker och vanilj, haha.

• Smastor

Har för mig att det finns en undersökning på detta, att strippor fick mer dricks när dom var i denna period :D så negativt kan det ju inte vara...

Svar på tråden Killar, är detta äckligt?