Inlägg från: Anonym (db) |Visa alla inlägg
  • Anonym (db)

Killar, är detta äckligt?

Min fru är exakt likadan, och jag vågar påstå att det gäller varja levande kvinna i fertil ålder. Kring ägglossning är doften från underlivet mer påtaglig. Det luktar inte illa, men blir en starkare doft av fitta för att hårdra det.

Och nej, i mitt fall är det inte alls avtändande. Det är som någon i tråden skrev, feromoner som kvinnan avger kring ägglosning för att signalera att hon är just vid ägglossning.

Dessa feromoner uppfattar jag väldigt lätt och väldigt tydligt genom att få ökad lust själv just kring den perioden.

Det är även just feromoner som är orsaken till "fenomenet" att kvinnor som bor ihop under en tid synkar sin mens/ägglossning.

Man avger även feromoner när man är kåt. Både män och kvinnor. När min fru äe kåt känner jag av det utan att hon behöver berätta det eller visa med kroppspråket eller ansiktsuttryck.

Men återigen, din fråga, nej det är inte avtändande med den starkare doft du har vid ägglossning. Tvärtom, det är snarare så att det är tändande.

Svar på tråden Killar, är detta äckligt?