• Anonym (MM)

    Onanera i sin soffa. Hur mycket hänsyn?

    Jag är sugen på att onanera i soffan hemma då jag har hittat en go film som gör mig upphetsad och jag skulle vilja se på den samtidigt som jag gör det. Skulle vilja använda tvn som står i vardagsrummet då den har en bra bild.

    Bor i lägenhet där det hänger gardiner men inte några heltäckande mörkläggningsgardiner utan tunna genomskinliga gardiner. Har inte behövt tänka på det tidigare då jag inte brukar onanera i soffan men är nu sugen. 

    Bor en bit upp så folk på gatan kan inte se mig men det finns ett hus med lägenheter en liten bit bort som har fönster vända mot mig. Det kanske går att se vad jag gör om man ställer sig i ett sånt fönster och tittar direkt in.

    Frågan är hur mycket hänsyn bör och ska man ta till att en granne kanske kan se mig?

    Jag tänker ju inte sätta mig rakt framför fönstret eller med avsikt göra så man syns. Men soffan är ju där den är en bit in i rummet.

    Kan jag göra detta? Eller något jag bör tänka på?

  • Svar på tråden Onanera i sin soffa. Hur mycket hänsyn?
  • Anonym (Släck)

    Om du släcker ned inomhus så kan det väl omöjligt synas särskilt mycket genom fönstret?

    Hur mycket ser du av vad dina grannar gör t.ex när de har släckt hemma hos sig?

  • Anonym (Jag)

    Tänk på att du kan bli anmäld för ofredande bara, om någon ser, även om du är i ditt eget hem.

    Bor du ensam? Annars vore det rätt respektlöst mot de du bor med att onanera i gemensamma soffan, hade jag tyckt i alla fall...

  • Anonym (MM)
    Anonym (Släck) skrev 2016-02-16 10:09:26 följande:

    Om du släcker ned inomhus så kan det väl omöjligt synas särskilt mycket genom fönstret?

    Hur mycket ser du av vad dina grannar gör t.ex när de har släckt hemma hos sig?


    Hmm. det är ett bra tips. Då syns det ju mindre såklart. Förutom tvn som lyser upp en del. Går väl säkert att se men då bör man stirra ännu mer exakt rakt in. 

    Har inte tänkt på hur mycket man ser när det är släckt. Man ser ju inte lika bra såklart in till grannarna. Frågan är om man kan se vad man gör ändå eller inte. Eller så får det vara okej så och om någon ser så blir det deras problem om man nu ändå har försökt med att släcka ner och så? 
  • Anonym (MM)
    Anonym (Jag) skrev 2016-02-16 10:14:41 följande:

    Tänk på att du kan bli anmäld för ofredande bara, om någon ser, även om du är i ditt eget hem.

    Bor du ensam? Annars vore det rätt respektlöst mot de du bor med att onanera i gemensamma soffan, hade jag tyckt i alla fall...


    Måste det inte vara med uppsåt t.ex. stå mitt i fönstret och göra det för att man ska bli anmäld? Om man försöker så gott man kan att inte bli sedd borde väl inte leda till något. 

    Tänk om man t.ex. i sovrummet någon gång råkar lämna av misstag en liten springa så att någon kan se en ha sex. Är det ofredande?
  • Anonym (MM)

    Bör man hänga upp något kanske eller hur mycket arbete ska man behöva lägga på en skön stund?

  • Anonym (nej)
    Anonym (MM) skrev 2016-02-16 10:18:41 följande:
    Måste det inte vara med uppsåt t.ex. stå mitt i fönstret och göra det för att man ska bli anmäld? Om man försöker så gott man kan att inte bli sedd borde väl inte leda till något. 

    Tänk om man t.ex. i sovrummet någon gång råkar lämna av misstag en liten springa så att någon kan se en ha sex. Är det ofredande?
    Så länge du inte medvetet flashar upp dig så händer absolut inte. Du drar för dina gardiner. Det räcker. Vill du ha tänd lampa så ha det. Det är ju inte så att du står på balkongen och onanerar. Det får vara måtta på vilken hänsyn man måste ta. Jösses.
  • sobrio88

    Om du är orolig kan du väl sitta upp med ryggen mot fönstret då lär det garanterat inte synas.

    Vad glad jag är att jag bor i ett hus på landet så jag slipper såna problem :)

  • Anonym (MM)
    sobrio88 skrev 2016-02-16 11:49:40 följande:

    Om du är orolig kan du väl sitta upp med ryggen mot fönstret då lär det garanterat inte synas.

    Vad glad jag är att jag bor i ett hus på landet så jag slipper såna problem :)


    Tack för tipset men då ser jag inte tvn. :-P
  • Anonym (MM)

    Nä nu velar jag hur jag ska göra ikväll. 

    Intressant fråga överlag faktiskt om hur mycket hänsyn ska och bör man ta. 

  • Anonym (K)

    Tänk på att om du är kille så bör du skyla dig mer. 

Svar på tråden Onanera i sin soffa. Hur mycket hänsyn?