lallallalla skrev 2016-09-25 14:48:15 följande:
Jag insåg idag att jag faktiskt kan gå över tiden också... det gav mig en chock!
Jag har varit så orolig att hon ska komma för tidigt pga alla förvärkar, så jag har inte tänkt tanken på att det kan vara längre än 4 veckor kvar nu...
Usch, jag känner mig mer än klar med graviditeten och bara tanken på att det kan fortsätta 6 veckor till gör mig gråtfärdig. :(
Haha, tänk att det kan vara så olika. För mig är det precis tvärt om. Jag har kallt räknat med att gå över tiden, men har börjat inse att det kanske jag ju inte alls gör. Och plötsligt känner jag mig inte alls redo, vill hinna jobba klart och sen vila och boa och sådär innan han kommer.
Blev alldeles hjärtklappig inatt när jag tänkte på att om 3 veckor är han ju faktiskt fullgången och "får" komma när som helst, och då har jag fortfarande typ 5 dagar kvar att jobba. Läskigt! Näe, får jag bestämma så får han tidigast komma en vecka före BF.
Jo, jag tänkte så, jag ger det en natt till och håller det på likadant inatt så kollar jag upp det imorgon. Men det fortsätter vara som vanligt nu i alla fall och lillkillen tränar ivrigt sina sprattelmuskler på insidan. Skönt :)