Höstbebisar efter IVF 2016
Ja det återstår att se
Min sambo läste om det nu och han sa att det lät som ngt som skulle passa mig. Han ska försöka hjälpa mig med det(om det nu går ifall man skriker rakt ut hehe).
Ja det återstår att se
Min sambo läste om det nu och han sa att det lät som ngt som skulle passa mig. Han ska försöka hjälpa mig med det(om det nu går ifall man skriker rakt ut hehe).
Han ska också påminna om att gå och kissa då och då! Min man glömde det sist, det har jag ältat i tre år :D
Jag är också kvar, har BF 10/11. Jobbar 5 ynkliga dagar till, sen ska jag boa, städa och vila för hela slanten! Och kanske baka lite kakor och laga lite mat också.... det ska bli så jäkla sköööönt!
Jag är ju också kvar. BF 24/10. Åtta dar kvar nu...
Min slemmis lossnade ju i tisdags. Då tyckte jag det var jättekul och spännande. Men inget har ju hänt sen dess, förutom att jag letar fler tecken än nånsin. Börjar känna nu att det hade varit bättre att inte få nån proppavgång. Jag går och lägger mig nervös och vaknar besviken. :/
Jag är kvar, BF på onsdag 19/10. Men hon får gärna komma när som helst, nu är det tungt och jag längtar :)
Det här med att risken finns för igångsättning 2 v över verkar inte riktigt fastnat hos mig så det känns helt omöjligt att jag ska klara mig tills dess i så fall..
Min slempropp kom igår. Idag gick jag in i vecka 37. Har inga som helst känningar om förlossning så jag tror att det är några veckor kvar (och hoppas iom snittet!). Slemproppen kan ju tillbakabildas också om jag inte missminner mig.
Förra förlossningen kom slemproppen på morgonen och bebisen på kvällen. :)
Jag vet :D 3 dagar är så ofattbart nära! Ja jättemärkligt, tror inte min hjärna har förstått än vad som faktiskt ska ske. Vi lyckades åstadkomma en bebis och hon kommer, snart! Tack det hoppas jag med :) min man tror hon kommer vara en av 5% som kommer på utsatt dag. Återstår att se!
8 dagar kvar för dig är ju ingenting heller :) när som helst, så underbart!
Märker man tydligt när slemproppen går? Jag har knappt märkt av nåt att det skulle vara på gång, letar febrilt minsta tecken. Ringt förlossningen 2 ggr, 1 för akut huvudvärk och illamående, andra för plötsligt synbortfall men ingen gång ville de att jag kom in. Vila, vatten och parodin var deras förslag båda
Jag vet :D 3 dagar är så ofattbart nära! Ja jättemärkligt, tror inte min hjärna har förstått än vad som faktiskt ska ske. Vi lyckades åstadkomma en bebis och hon kommer, snart! Tack det hoppas jag med :) min man tror hon kommer vara en av 5% som kommer på utsatt dag. Återstår att se!
8 dagar kvar för dig är ju ingenting heller :) när som helst, så underbart!
Märker man tydligt när slemproppen går? Jag har knappt märkt av nåt att det skulle vara på gång, letar febrilt minsta tecken. Ringt förlossningen 2 ggr, 1 för akut huvudvärk och illamående, andra för plötsligt synbortfall men ingen gång ville de att jag kom in. Vila, vatten och parodin var deras förslag båda gångerna
Jag hoppas verkligen att han har rätt :)
Men ska jag gå på min magkänsla så är igångsättning 3/11 vad jag är inställd på nu. Känner ingenting!
Jag har också haft några dagar med extremt mycket rörelser. Det oroade inte mig så mycket. Däremot att hon ofta verkat vila sig dan efter tyckte jag var jobbigt.