Höstbebisar efter IVF 2016
Vi har RUL i 19+1 vet inte om det är normalt eller ej men känns långt bort :) har inget tålamod..
Vi har RUL i 19+1 vet inte om det är normalt eller ej men känns långt bort :) har inget tålamod..
Jag har ett foto där jag tycker min mage är tydlig i v 19, men för att vara helt ärlig nu i efterhand: nej, den syns inte så tydligt då. :D Så runt v 20-21 skulle jag tro att det hände förra gången.
Vi fick svar på vårt NIPT idag. Allt normalt med 13, 18, 21 och med könskromosomer + att vi ska ha en flicka till 97-98% säkerhet! :D Vi är jätteglada eftersom vi inte har några killnamn alls men dock färdigt med tjejnamn. Väldigt praktiskt. Haha.
Nu har jag varit på RUL. Allt såg bra ut men jag ska tillbaka nästa vecka för det var två grejer de inte kunde se. O jag som var så säker på att det är en tjej blev väldigt förvånad när jag såg tydligt att det är en liten lillebror! <3
RUL idag :) en frisk, lite trött och motsträvig bebis som troligtvis är en flicka meddelade barnmorskan! Vår lilla gav henne en match när hon försökte kolla allt som de ska, bjöd inte till alls..
Har moderkakan i framvägg så får kanske vänta ett tag till på tydliga rörelser trodde hon. Men nu gör det inget!
Jag är så lättad, glad och lycklig :)
Så kul, grattis!
2-2 då i en väldigt oviktig men lite småkul match mellan killar och tjejer i tråden. :)
Är det bara jag här inne som inte har fått lyssna på hjärtat på bebisen?
Känns som det.. Har inte fått göra någonting sen vecka 12.
Låter ingen höjdare irrbloss_83! Krya på dig!
Vecka 22 idag, känns helt sjukt. Som att vi nu äntligen gått från hopp och förtvivlan till att faktiskt på riktigt vara gravida.
Sen några dagar tillbaka känner jag våt pyre sparka, den följer sitt schema med. Klockan 8 på morgonen och 21 på kvällen :)
Jag är så glad!
På lördag får vi se den igen då vi bokat ett privat ultraljud med könsbestämning. Barnmorskan var relativt säker men vi vill gärna veta och så får vi fina 3D bilder också :)
Gingerpool - BF 15/10 jewel - BF 16/10. Pojke.Soffan83 - BF 19/10Frmid - BF 19/10CB1982 - BF 20/10 Lallallalla - BF 24/10Libra1 - BF 24/10Queen5683- BF 26/10 Sally Cinnamon - BF 28/10. Inte kollat kön.Iskristall - BF 31/10. Flicka.Pipam - BF 3/11Pusheen - BF 8/11 Amie77 - BF 12/11. Flicka.Irrbloss_83 - BF 12/11 Kajo - BF 16/11JOLI - BF 16/11Kärlekövervinnerallt - BF 19/11
Förstaivf - BF 21/11
Är det fler än jag som är dåliga i magen? I två dagar nu har jsg vaknat på morgonen och måste gå på toa med en gång. Jag varvar hårda besök med lösa besök:/
Igår va jag faktiskt hemma pga en kass mage. Borde jag prata med BM om detta?
Har vart på RUL idag! Allt såg bra ut och vi väntar en liten pojk!