Höstbebisar efter IVF 2016
Jaha, vad kul! Har du börjats känna något? Min mage har blivit ganska tydlig nu iaf. Men jag känner inget.
Vi hoppas på mer rörelse snart, måste vara magiskt att få känna Liten sparka och röra sig varje dag!!!
Jaha, vad kul! Har du börjats känna något? Min mage har blivit ganska tydlig nu iaf. Men jag känner inget.
Men just det Kajo! Är det inte rul för dig imorgon?
Stort lycka till! Ska tänka på dig <3
Det var väl någon mer här som också skulle på rul imorgon?
Lycka till isf!
Allt såg perfekt ut och i November får vi en liten gosse!! Så mycket lycka och kärlek!
Tack snälla ni! :)
Hoppas att allt gått fint för er idag Kajo!
Däremot fick vi inga bilder med oss. Kom på det nu. Har ni andra fått det?
Tack:) och grattis till er med!! Så underbart skön känsla!
Jag känner mig så dum som inte frågade. Men man är ju helt överrumplad av känslor och andra tankar. Jag ska lägga till också att det var en väldigt sur och tråkig barnmorska. Blir irriterad när jag tänker på henne!
Usch nu är det oroligt igen... hade gråa klumpiga flytningar igår, idag kommer det även blod i flygningarna och jag har en svag smärta i magen. Ska man ringa BM eller åka in till akuten? Sitter o väntar på att 1177 ska svara, men det går inte snabbt :(
Svampinfektion kanske? Gråa klumpiga flytningar låter lite som svamp, och det kan ju göra slemhinnorna extremt känsliga och lättblödande.
I vilket fall är det ju jättebra att kolla upp! Håller tummarna för att det visar sig vara nåt ofarligt. Kram.
1177 rekommenderade mig att kontakta förlossningen för kontroll, men de tar inte emot oss förrän efter vecka 24 enligt min BM. Är i vecka 22 nu.
Funderar på akuten, ska först få i mig lite frukost bara. Trist start på semestern!
Var bor ni? 22+0 tillhör man förlossningen. Eller är det olika var man bor?
Finns ingen gynakut?