• Libra1

Höstbebisar efter IVF 2016

Sally Cinnamon skrev 2016-03-24 10:22:15 följande:

Blä, mitt illamående har tagit riktig fart nu i v 9. Var uppe till tre inatt, ömsom vrålhungrig, ömsom kräkfärdig. Pust!

Jag mår också extremt illa. Har fått Lergigan på recept. Det tar bort det värsta.
  • Libra1

Yoggi och mackor blir det mest här. Måste sluta äta socker för det gör det värre.

• Libra1

Är det några från Skåne här? Vi funderar på att ha en träff i april. Blir nog i Malmö. :)

• Libra1
    Pusheen skrev 2016-03-24 21:59:35 följande:
    Här är en skåning
    Vad kul! Skicka ett PM om du är intresserad så berättar jag mer. :)
  • Libra1

Vi ska göra KUB. Mest för ett gratis ultraljud. Vi kommer aldrig att avbryta en graviditet pga det. Men det kan vara skönt att vara förberedd.

• Libra1
    JOLI skrev 2016-03-25 20:03:00 följande:
    Skåning här med! :)
    Vad kul! :)
  • Libra1
    JOLI skrev 2016-03-26 09:04:20 följande:
    Åh vad kul! Nu på morgonen hade jag en liten blödning med en liten mörkröd klump i, sitter med gråten i halsen i kö till 1177. Håll era tummar att det inte är någon fara!!!!
    Jag fick en blödning förra söndagen med lite koagulerat blod. Men det var ingen fara. Hoppas det inte är det för dig heller. Vet hur nervös man blir.
  • Libra1
    JOLI skrev 2016-03-27 00:03:32 följande:
    Började blöda rejält ikväll igen, smärtade även extremt i magen (har dock haft kraftiga smärtor i magen i några veckor).

Ringde akuten som tyckte jag skulle komma in, dels på grund av smärtorna och även för att få svar.

Vi fick se ett litet hjärta slå, vårt barns hjärta! Det var magiskt!

Hade väldigt mycket vätska kvar i magen sedan stimuleringen, därav smärtan. De vill fortsätta hålla lite koll, för att se så vätskan försvinner.

Ikväll lägger jag mig med ett leende på läpparna! Ha en fortsatt trevlig påsk alla här inne!
    Grattis! Vad bra att ni åkte in. :)
  • Libra1
    Amie77 skrev 2016-03-29 08:46:43 följande:

Samma för mig sen ett par dagar tillbaka. Usch. Hatar att må så! Fattar inte hur man ska orka med arbetsveckorna.

Jag har i alla fall precis fått se hjärtslag. Allt såg fint ut. Bra tecken var tydligen en utspänd hinnsäck och att den var högt uppe i livmodern. Dessutom 10,3mm lång så bang on time på 7+2 vilket är vad jag är idag.

Nytt VUL inbokat om två veckor - älskar att jag går privat och utan problem får VUL när jag vill. :)

Grattis!!! :)
  • Libra1

Idag träffade vi en läkare på MVC och fick både se och höra hjärtat slå. Kärlek!!! <3

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016