Höstbebisar efter IVF 2016
Blä, mitt illamående har tagit riktig fart nu i v 9. Var uppe till tre inatt, ömsom vrålhungrig, ömsom kräkfärdig. Pust!
Blä, mitt illamående har tagit riktig fart nu i v 9. Var uppe till tre inatt, ömsom vrålhungrig, ömsom kräkfärdig. Pust!
Yoggi och mackor blir det mest här. Måste sluta äta socker för det gör det värre.
Är det några från Skåne här? Vi funderar på att ha en träff i april. Blir nog i Malmö. :)
Vi ska göra KUB. Mest för ett gratis ultraljud. Vi kommer aldrig att avbryta en graviditet pga det. Men det kan vara skönt att vara förberedd.
Samma för mig sen ett par dagar tillbaka. Usch. Hatar att må så! Fattar inte hur man ska orka med arbetsveckorna.
Jag har i alla fall precis fått se hjärtslag. Allt såg fint ut. Bra tecken var tydligen en utspänd hinnsäck och att den var högt uppe i livmodern. Dessutom 10,3mm lång så bang on time på 7+2 vilket är vad jag är idag.
Nytt VUL inbokat om två veckor - älskar att jag går privat och utan problem får VUL när jag vill. :)
Idag träffade vi en läkare på MVC och fick både se och höra hjärtat slå. Kärlek!!! <3