• Hella77

Välkomna alla spådamer, medium m.fl

Hej på Er alla som jobbar eller på nåt sätt håller på med något medialt.

* Spå du i kort?

* Pendlar du?

* "Känner" du in saker & ting hos människor?

* Har din intuition sagt eller varnat dig många gånger?

Jaa... ni förstår vad jag menar! Glad

Alla ni "mediala" människor här på FL är välkomna att diskutera, ventilera, ge råd till varandra, berätta om upplevelser mm...

Detta är alltså meningen att det ska vara en positiv tråd med mycket ljus & glädje!

VÄLKOMNA IN!
    Behandla Andra Som Du Själv Vill Bli Behandlad!
  • Svar på tråden Välkomna alla spådamer, medium m.fl
  • Teskedsmamman

Jag höll på att skita ner trosorna kan jag säga... den enda tanken jag hade i huvudet var "vad vill de nu?".... Så kollade jag att ungarna levde... .maken hade jag hört ett par minuter innan...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Pirran

Vad är ett stjärnbarn? angela nämde det på sidan 14.....

• IdaSaida

Nu skriver jag igen i denna tråd. Jag e inte medial, inte vad jag vet ialla fall = )

Men jag funderar på en sak..
    Jag har vart med om en del saker som har vart oförklarliga. Om jag nu har haft turen att vart besökt av "de på andra sidan" Innebär det då att jag är/kan bli medial. Eller får alla "besök" av nån ande nån gång?

Hm.. Hoppas det e nån som förstår vad jag menar = )

• Teskedsmamman
    IdaSaida: Alla är mer eller mindre mediala... vissa känner fjäderlätta beröringar medan andra är lika mediala som en gråsten... Det är något man kan träna upp till en viss nivå. Alla får väl besök någon gång och framför allt - alla har hjälpare... dock är det inte alla som känner av dem.
  • IdaSaida

Tack så mkt för svaret! = )

De har vart några gånger i livet, då jag har känt mig helt knäckt & väldigt nere, som jag har känt att någon rört vid mig. Vid alla dessa tillfällen har jag vart själv hemma. Hujedana mig vad rädd jag har blivit då.

• Teskedsmamman

Det är bara din hjälpare som säger till dig att du inte behöver vara ledsen, du är inte ensam, han finns där vid din sida alltid....

• Mamma till D

Tänkte höra om ni kan hjälpa mig ?
    Vad betyder det om man helt plötsligt i vardagen ser en bild på en person framför sig ?
    Det här personen som jag "ser" dog på 60-talet och det är ingen jag känner utan en kvinna som bodde i Usa och blev mördad.

• Millan1984

precis som IdaSaida så har jag upplevt att nån smekt min kind då jag försökte sova..men annars är jag inte så speciellt medial av mig, har upplevt en annan sak men inget mer...

Svar på tråden Välkomna alla spådamer, medium m.fl