• pugsnotdrugs

Ni utan barn. Vad gör ni på helgerna?

Jag och min sambo sitter alltid hemma varje kväll o undrar vad andra människor gör för kul tillsammans, bor i en liten stad så finns inte direkt så mycket att välja på heller, men tänkte man kanske kunde få lite tips iaf:) så vad hittar ni på när ni är lediga tillsammans?

• Svar på tråden Ni utan barn. Vad gör ni på helgerna?
  • Kjell2

Lagar massor med god mat och äter upp den
    Går på något kulturarrangemang
    Spelar spel
    Sitter och läser
    Bjuder hem folk
    Är bortbjudna
    Tar långpromenader
    Planerar resor
    Går ut och äter

• BandAnna

Spelar. 
    Åker iväg och umgås med vänner. 
    Har vänner som kommer hem till oss. 
    Bakar. 
    Åker till relaxen har det skönt. 
    Har en massa sex. 
    Och nu framöver ska vi rusta upp husvagnen och torpet. 

Så det finns en hel massa att göra.

• Ellindra

Lagar mat och äter

Tittar på filmer och tv-serier

Går på puben

Äter ute

Dricker vin

Har middagar

• Rödtjärnens Anna

Är i skogen och kör timmer (om det är vinter).

Går ut och dansar om det är någon dans i närheten.

Fiskar/pimplar

Besöker nära och kära.

Gör utflykter både till fots och med bil, hyr/lånar ofta en stuga och sover över.

Plockar bär (på sensommaren/hösten)

Pratar, fikar, äter gott, kramas, spelar spel mm.

Inser att vi lever ett väldigt gammaldags liv på helgerna.. men att leva nära naturen och ett liv utan "onödiga" bekvämligheter passar oss bra.

• pugsnotdrugs

Tack för alla tips. Vi har inga gemensamma vänner, är relativt nyinflyttade o vet faktiskt inte hur man skaffar vänner som vuxen:P lekpark för vuxna vore något för oss som inte vill gå ut o dricka på krogen:)

• Kjell2
    pugsnotdrugs skrev 2016-02-19 17:37:15 följande:

Tack för alla tips. Vi har inga gemensamma vänner, är relativt nyinflyttade o vet faktiskt inte hur man skaffar vänner som vuxen:P lekpark för vuxna vore något för oss som inte vill gå ut o dricka på krogen:)

Bjud in granar, kollegor odyl till ett stort kalas.
  • BandAnna
    pugsnotdrugs skrev 2016-02-19 17:37:15 följande:

Vart bor ni?

Kan ju finnas någon här som kanske är pepp på att ses =) 

• nevermind

Min sambo har en egen firma vid sidan om som han jobbar mycket med. Jag gillar att bara vara. Fixa en massa matlådor, damma (faktiskt), glo på till, fixa naglarna etc. Festar en del också. Båda gillar ensamtid.
    När vi gör saker tillsammans så går vi ut mycket. Promenerar på dagarna, gillar att testa nya restauranger och barer på kvällarna. Lagar mat ihop, vi gillar bra nyttig mat. Spelar Monopol gör vi också.

• nevermind
    nevermind skrev 2016-02-19 18:37:07 följande:

Min sambo har en egen firma vid sidan om som han jobbar mycket med. Jag gillar att bara vara. Fixa en massa matlådor, damma (faktiskt), glo på till, fixa naglarna etc. Festar en del också. Båda gillar ensamtid.
    När vi gör saker tillsammans så går vi ut mycket. Promenerar på dagarna, gillar att testa nya restauranger och barer på kvällarna. Lagar mat ihop, vi gillar bra nyttig mat. Spelar Monopol gör vi också.

Och givetvis umgås med med familj och vänner en del.
Svar på tråden Ni utan barn. Vad gör ni på helgerna?