• Anonym (12)

vill få grövre penis

Finns det nåt sätt att få tjockare penis?

Det flög ur min tjej häromdagen att hennes förra kille hade en väldigt grov penis.
    jag frågade såklart hur grov den var och fick som svar att hon aldrig mätte den men som en "Grov gurka" ungefär. Jag däremot har mätt med måttband runt en större gurka och den var ca 15 cm runt om.

Personligen har jag inte ens 12 cm runt om och har provat det så kallade toarulls-testet. Dvs får du in din penis i toarullen så är du rätt smal.
    Jag fick in den i rullen utan problem.

Ingen tjej jag varit med har klagat på min omkrets men nu har detta satt sig i mitt huvud. Går det att operera så att man får en grövre penis?

tacksam för svar.

• Svar på tråden vill få grövre penis
  • Anders 386
    Anonym (12) skrev 2016-02-19 15:35:17 följande:
    Nej hon har inte sagt nåt om att han var skönare eller inte. Hon har sagt att jag är bäst. Men vadå, vad ska hon säga liksom?
    Man är bra fläng om man skulle säga åt sin partner att sexet med exet var det bästa i sitt liv. Åtminstone skulle då inte jag göra det.
    Men visst, här på ett anonymt forum kan man ju säga som det är och mitt livs bästa sex var också med en tidigare tjej. jag saknar sexet men inte tjejen så att säga. Det är bara det att jag älskar denna tjej och vill vara bäst för henne.
    Kan väl tycka att det är naivt att tro att man skulle vara den allra bästa för sin partner öht. Det finns alltid nån bättre därute...  Skrattande
    Men i din ålder tänkte jag kanske på samma sätt.

Men eftersom dom flesta kvinnor vill ha en normalpenis - om dom öht bryr sig, så förstår jag faktiskt inte problemet. Det är ju dig hon lever med. Dessutom är hon garanterat mer intresserad av vad du tycker om henne än om din penisstorlek...
  • Anonym (Nej)

Nej, det finns inget piller, ingen träning eller något kirurgiskt ingrepp som idag kan öka storleken permanent på din penis vid erektion.
    Vissa hävdar att "jelqing", alltså en viss typ av penisövning ska funka, jag gav det själv 6 månader seriöst och det enda som jag fick ut av det var brustna blodkärl. Jag har inte heller sett några pålitliga bevis för att det ska funka och det är inte heller vetenskapligt bevisat att kunna göra det.

Så kortfattat, drog man nitlotten i genlotteriet och fick en kuk av storlek medel (14-15x10-12) eller under så är man dömd till att alltid vara i ett underläge när det kommer till sex, då det är vida känt att dom flesta kvinnorna föredrar en över medlet, något även vissa studier har visat.

• D Simpkins
    Anonym (Nej) skrev 2016-02-19 16:58:59 följande:

Nej, det finns inget piller, ingen träning eller något kirurgiskt ingrepp som idag kan öka storleken permanent på din penis vid erektion.
    Vissa hävdar att "jelqing", alltså en viss typ av penisövning ska funka, jag gav det själv 6 månader seriöst och det enda som jag fick ut av det var brustna blodkärl. Jag har inte heller sett några pålitliga bevis för att det ska funka och det är inte heller vetenskapligt bevisat att kunna göra det.

Så kortfattat, drog man nitlotten i genlotteriet och fick en kuk av storlek medel (14-15x10-12) eller under så är man dömd till att alltid vara i ett underläge när det kommer till sex, då det är vida känt att dom flesta kvinnorna föredrar en över medlet, något även vissa studier har visat.

Fast du kanske hade haft ännu smalare om du inte hade jelqat?
  • Anonym (Oj oj)

Vad fan, visst det är sjukt skönt med en grov men självförtroende är viktigare och att visa vad du vill. Finns inget sexigare än en man som tar för sig!! (Om man gillar honom) knulla hårt o det blir samma effekt.

• Anonym (Olika)
    Anonym (12) skrev 2016-02-19 15:22:48 följande:

ok, utan att vara ett geni så gissar jag på att ditt livs bästa sex var med den som hade 15 i omkrets?

Nix. Han var den sämsta men inte pga det. Bästa var exets med sina 18x14
  • Anonym (Nej)
    D Simpkins skrev 2016-02-19 17:08:07 följande:
    Fast du kanske hade haft ännu smalare om du inte hade jelqat?
    Tror du verkligen inte att jag mätte min kuk regelbundet under dessa månaderna för att se om det faktiskt fungerade?
    Efter 6 månader så mätte den exakt lika mycket som vid start, dvs, 17x14 med linjalen intryckt till blygdbenet och 15.3 när jag ej tryckte in den till blygdbenet.
    Anonym (Oj oj) skrev 2016-02-19 17:22:19 följande:

Vad fan, visst det är sjukt skönt med en grov men självförtroende är viktigare och att visa vad du vill. Finns inget sexigare än en man som tar för sig!! (Om man gillar honom) knulla hårt o det blir samma effekt.

Men en som är utrustad kommer i 99% av fallen alltid ha potentialen att kunna vara bättre i sängen än mediokert/klent utrustade.
    Du, och majoriteten andra kvinnor, tar ju som exempel hellre någon som är både utrustad, har bra självförtroende/självkänsla och som tar för sig än någon som endast lever upp till dom två sistnämnda egenskaperna.
    Sen så hänger f.ö. en mans självförtroende och självkänsla ofta ihop med hur stort paket han har, speciellt självkänslan.
  • D Simpkins

Så kan det vara ibland. Men som sagt, du är säkert född med någon annan, mycket viktigare talang. 

• Anonym (nåja)

Finns ju problem åt andra hållet med. För stort är nog mer nitlott i genlotteriet än för liten

• Jepp

Ja du, tyvärr har man det man fått. Dock kan du testa att "dopa" din kille med denna: www.officialhydromaxpump.com/

Sen är det märkligt hur din tjej tycks tro att du är intresserad av hennes ex, och dessutom deras storlek på penisen. Pinsamt, hade min tjej sagt något sånt hade jag tackat och skickat henne på dörren. För uppenbarligen är hennes tankar då på annat håll.

• Anonym (ASD)
    Anonym (nåja) skrev 2016-02-19 22:47:01 följande:

Finns ju problem åt andra hållet med. För stort är nog mer nitlott i genlotteriet än för liten

Verkligen inte, denne behöver bara lära sig att vara mer lyhörd, ta det försiktigare och utföra ett längre förspel.
    Och det krävs nog en storlek som inte ens 5% av jordens män har för att det ska bli "för stort" för dom flesta, då vaginan är något otroligt töjbar.
    Den som har en "för stor" slipper även att bli indirekt mobbad genom hela sitt liv, för vart man än kollar idag så görs det narr av män med små kukar (radio, tv, filmer, sociala medier osv), glöm inte heller omklädningsrummet under grundskolan, vilket kan vara BRUTALT (talar av erfarenhet här).

Som en man med en högst medioker kuk så kan jag säga att det SUGER att behöva gå igenom livet med vetskapen om att jag aldrig kommer att kunna ge en tjej i närheten lika bra vaginalt sex som flera av hennes tidigare mer utrustade killar har gjort, då jag helt enkelt saknar centimetrarna för det.
    Den lilla skinnbiten mellan mina ben har ordagrant hållit mig tillbaka i hela mitt liv när det kommer till sex och förhållanden, och jag ha övervägt självmord dagligen så länge jag kan minnas, för ett liv utan sex eller en partner är något otroligt ensamt och tråkigt, även den avundsjuka som det medför är mindre rolig, det kan räcka att jag ser ett glatt par för att få mig deprimerad i dagsläget.
    Om jag själv hade fått välja så hade jag faktiskt valt att inte bli född från första början.

Och nej, jag är ingen oskuld, jag har varit med 5 kvinnor, och 4 bröt kontakten efter att det hade kommit till kritan, varför är inte så svårt att lista ut, och den 5:e var jag tillsammans med i 1 år, det tog dock slut när jag fick reda på att hon hade varit otrogen mot mig i flera månader.

Svar på tråden vill få grövre penis