• Anonym (12)

vill få grövre penis

Finns det nåt sätt att få tjockare penis?

Det flög ur min tjej häromdagen att hennes förra kille hade en väldigt grov penis.
    jag frågade såklart hur grov den var och fick som svar att hon aldrig mätte den men som en "Grov gurka" ungefär. Jag däremot har mätt med måttband runt en större gurka och den var ca 15 cm runt om.

Personligen har jag inte ens 12 cm runt om och har provat det så kallade toarulls-testet. Dvs får du in din penis i toarullen så är du rätt smal.
    Jag fick in den i rullen utan problem.

Ingen tjej jag varit med har klagat på min omkrets men nu har detta satt sig i mitt huvud. Går det att operera så att man får en grövre penis?

tacksam för svar.

• Svar på tråden vill få grövre penis
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Nej) skrev 2016-02-20 17:30:31 följande:

Min uppfattning av för mycket tid spenderat på forum som detta är att en inom 18-20x14-16 verkar vara idealt, alltså en bra bit över det som dom flesta har, om nu dom studier som har gjorts faktiskt är representativa för allmänheten, något som jag betvivlar starkt då t.ex.10-12 i omkrets är något otroligt smalt.

Jag har själv 10 slakt och av att döma utifrån det som jag har sett i dom tusentals omklädningsrum som jag har vistats i under mitt liv så är det snarare det normala på en slak kuk.

Kan personligen säga att 16 i omkrets för mig är för stort. Testat med en man flera gånger. För stort. Häftigt att se i början. Med det var allt.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Olika) skrev 2016-02-20 18:05:28 följande:
    Kan personligen säga att 16 i omkrets för mig är för stort. Testat med en man flera gånger. För stort. Häftigt att se i början. Med det var allt.
    Men du föredrar en runt 14, eller hur? 
  • Anonym (Oj oj)

Man kan få orgasm av ett lillfinger. Du lägger för mycket vikt vid det!! Har träffat killar med små, en var liksom inte det minsta osäker o då blir man glad. Blev typ besatt av honom.

• Anonym (Oj oj)

Jisses... Lär dig att stimulera med fingrarna, för Guds skull om det är så jobbigt.

• Anonym (ASD)
    Anonym (Oj oj) skrev 2016-02-20 18:22:37 följande:

Jisses... Lär dig att stimulera med fingrarna, för Guds skull om det är så jobbigt.

Jag kan nog säga med 100% säkerhet att dom flesta kvinnorna inte vill ha en man som måste försöka kompensera med sina fingrar/händer p.g.a. en liten kuk, dom vill ha en som kan ge både och.
  • Anders 386
    Anonym (cigar4) skrev 2016-03-11 14:24:44 följande:
    Hej!
    Här är en mycket bra lösning - http://yourpillshere.com/
     Du kan välja vad du vill. Lycka till!
    Vem fan behöver ha större kuk?

Fixa ett piller så jag blir snyggare istället...
  • Anonym (12)

Nu har jag fått prestationsångest också. Den är inte bara smal. Den vägrar resa sig också. Som någon skrev. Jag hatar mina föräldrar för att de födde mig till denna jord. Skitliv!

• Anonym (12)
    Anonym (cigar4) skrev 2016-03-11 14:24:44 följande:
    Hej!
    Här är en mycket bra lösning - http://yourpillshere.com/
     Du kan välja vad du vill. Lycka till!
    nä jag ska nog lägga mig under kniven och operera istället. Jag har pengar till det! pillermagi tror jag inte på.
  • Anonym (Tjej)

Tjejer som säger att storleken inte spelar roll har nog aldrig haft en välutrustad man. Det är stor skillnad och har jättestor betydelse för hur skönt sexet är. Men man väljer ju inte man efter storlek, det är personligheten man blir kär i. Så med ödmjukhet och omtanke i sängen kommer du långt.

Svar på tråden vill få grövre penis