BF november 2016
Hej, har plussat idag väldigt tidigt 3+5 och har bf 15 november. Hänger här om jag går. Det här blir mitt fjärde barn. De andra är 14, 10 samt 11 månader.
Hej, har plussat idag väldigt tidigt 3+5 och har bf 15 november. Hänger här om jag går. Det här blir mitt fjärde barn. De andra är 14, 10 samt 11 månader.
Grattis! Har bf den 16 enligt NC :)
Det gjorde jag med i min förra graviditet och vill absolut göra det denna gången med. Gärna så tidigt det bara går :) vårt första barn klarade tyvärr inte sig, :( så är väldig orolig och måste få se att där är något för att tro på det och börja hoppas på att det ska gå bra så smått.
Vill du göra ett denna gången med? :)
Jag har ingen erfarenhet av varken ul eller väl. Tänkte göra ul i v.12, man kan göra det tidigare men då ser man mest bara en prick och att hjärtat slår. Men i v.12 ser man mer om jag läst rätt. :)
Är i v 5+5 idag och känner mig lite små yr och molvärk o ömma bröst. Fryser till o från. På eftermiddagen så värkte det rätt bra i magen vilken växtvärk man kan ha. Puh. Men inga blödningar.
Ska göra ul i v 7+4 då hon på gyn tyckte att man kan se mycket mera då ,än i v 6. Så jag får snällt vänta lite till ???? hur mår ni andra tidigt i graviditeten?
Jag är väldigt sugen på selleri och ingefära
Vaknade och känner mig sjukt ledsen o orolig. Gjorde ett digitalt fick 2-3 men går in i v 6+0 i morgon. Vet att ägget kan ha fäst senare men skulle ha blivit lugnare om det stod 3+. Spända bröst fortfarande och molvärk. Känner även lite i svanken o illamående men hur får man bort oron då jag fick två tidiga missfall i v 5+0 o 5+2.
Det liksom stramar till där nere ibland. Vad beror det på? Sjukt obehagligt. :o