Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

BF november 2016

Hej, får man vara med?! Jag plussade i veckan, ska vara v5, 4+5 idag. Uträkningar av bf är allt från 30/10 till 2/11. Men jag tänker att eftersom det är första barnet går jag nog över lite, så troligast att bf blir i november Sen känner jag mig mer i fas med er som just plussat i den här tråden eftersom jag precis gjort detsamma än med tjejerna i oktobertrådar som redan gått flera veckor. Så hopas det är okej att jag hoppar på hos er?!

Kram och lycka till tjejer!

• Iskristall
    pandoraDiem skrev 2016-02-27 11:12:18 följande:

Grattis! Är också i v4+5 idag :)

Men vad roligt! Grattis!
  • Iskristall
    Cfmilla skrev 2016-02-29 06:41:53 följande:

Idag var där blod på pappret när jag torkade mig. Tempen är även precis på cover line, så jag antar att det är därför mina test vart så svaga. Blir nog tyvärr inget. Väljer att lämna gruppen nu. Lycka till alla <3

Stooor kram!
  • Iskristall
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 15:34:15 följande:

Kan inte låta bli att testa. Fick hem detta idag och tog det nu på em. Var nervös över att det skulle vara blankt. Blir pirrig i hela kroppen! Jag är nog gravid. :)

Stort grattis, vad roligt! Javisst är det en upplevelse att få se strecket framträda
  • Iskristall
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 16:23:38 följande:

Detta test är taget med kvällsurin BIM-6. Är det inte väldigt starkt för att vara så tidigt? Blir lite orolig att det bor fler än en där inne...

Som Lilla luna skrev, du kanske hade tidigare äl än du trott?
  • Iskristall
    Cfmilla skrev 2016-03-01 07:09:31 följande:

Dagens gravtest var negativt. Nu hoppas jag bara att äl kommer igång snabbt igen

Alla godingar här inne, lycka till med era fina bönor. Jag ska tänka på er. <3

Nej, vad tråkigt! Beklagar! Hoppas på ett nytt fint plus snart!
  • Iskristall

Grattis till alla som plussat!

Är det fler från Stockholms området här i tråden?Och som kanske väntar första barnet och som är 30+?

• Iskristall
    Julia79 skrev 2016-03-03 10:54:19 följande:

Tog detta test i morse för att se så hcg stiger som det ska <3 Såååååå lycklig, nu känns det lite verkligare

Vilken dag, vecka är du i? Jag är sugen på ett sånt clearblue test för att se 3+. Men måste nog vänta tills nästa vecka för att få det resultatet

Kul med fler i Stockholmsområdet!
  • Iskristall
    201405 skrev 2016-03-03 11:51:38 följande:

Tog detta precis så hoppar gärna in! Såå lycklig, trodde det skulle ta mycket längre för oss än bara 5 försök. BF blir 10/11 om allt går som planerat :D

Stort grattis! Visst har jag sett dig i Tempar/FertilityFriend tråden?! Vad kul!
Svar på tråden BF november 2016