BF november 2016
Tycker vi skapar en fb-grupp. Vilka vill vara med i så fall?:)
Tycker vi skapar en fb-grupp. Vilka vill vara med i så fall?:)
Hej! Ja eller hur, en liten bekräftelse Jag är i v 5+4 ca så är beräknad slutet på okt <3
Då andra uttrycker oro över test som inte stegrar och sen får missfall så kunde jag inte låta bli ett till test. Då jag tog digitala som visade gravid hade jag även tagit ett svagt cb plus. Lika svagt som det jag tog någon dag innan. Men nu, med dagens, känner jag mig trygg. Även om jag inte känner mig gravid så har jag en känsla av att liten vill stanna och att det kommer gå bra. ?
Känner mig inte heller gravid. Så svårt att njuta av det då. Beställt hem ett digitalt som jag tar till veckan. Fick 1-2 på första. På kvällen. Hållt mig 2h bara. Så vi får se vad det nya visar. 2-3 kanske? :)
Klev in i v7 (6+0) idag, enligt bm. Vi går på det. Enligt äl är jag på v.4+6 idag. Funderar på att boka ett tidigt ul privat. Men hur tidigt?
Har oregelbunden mens så blir lite fel att gå efter den och kommer troligtvis bli flyttad men jag tänkte inte säga något till bm för då får jag ju vänta en vecka längre på ul. ;)
Vad spännande att få se den lille! Jag vill gärna se så det är någon där. Gärna få en bild också då vi tänkt avslöja för alla med en ul-bild. Så jag kanske kan boka ul runt v.8-v.12 kanske? :) hoppas det finns tider. :D
Jag plussade i morse :D Trodde jag var på bim-2 men detta streck kom upp inom en min så känns som jag borde ha passerat bim då? Hur har era plus sett ut, ni som har testat med cb plus? Kan tillägga att jag oftast har cykler på mellan 35-65 dagar, men hade en liten blödning den 12 februari så funderar på om det kan ha varit äl blödning jag fick då. Isf är jag i v 5+1 nu. Preliminärt så tror jag att jag kommer räkna på en 28 dagars cykel och isf är jag idag i v 4+6. Har bokat tid för inskrivning den 24 mars så hoppas få tid för vul för att fastställa ordentligt.
Jag och min kille har varit tillsammans i tio månader och jag är nu gravid. Jag är 30 och han 28. Vi vill ju det här. Men jag skäms nästan för vad folk på jobbet ska tycka. Vad tycker ni?
ISKRISTALL!! Förlåt att jag hoppar på dig men jag har följt dig i SÅ många trådar och hoppats så innerligt för dig! SUPERGRATTIS!!!!!:):):) Så kul att vi möts här! :))))
Haha! :) Ja! Jag har läst dina inlägg i andra trådar. Det var kanske i våras som jag var aktiv, samma alias, men eftersom det aldrig "tog" så blev jag lite sur och lade ner FL ett tag. Men inför varje BIM så gick jag in och läste olika trådar om symptom osv. iallafall. Och jag vet att jag har läst ditt nick och det du har skrivit och jag vet att jag har hoppats så mycket för dig. Vi har inte pratat med varandra tidigare (så jag känner mig lite som en stalker nu:)) så det är inte konstigt att du inte minns mitt nick:)
Men nu är vi äntligen i denna tråd! Hur länge har ni försökt?
Hallå! Jag plussade svagt igårkväll och tog tre test till idag för att vara på säkra sidan, så nu vågar jag presentera mig här.
Vi väntar syskon till vår 1,5-åring, vi ville egentligen ha väldigt tätt mellan barnen så började försöka när minstingen va 2-3 månader redan, men ägglossningen kom inte igång förrän jag slutade amma när dottern var 10 månader. Då blev jag däremot gravid på första försöket men MA upptäcktes i vecka 10, i oktober. Nu har vi försökt sen dess och äntligen tog det sig på fjärde försöket! Känns så overkligt, och jag hoppas att det kommer gå hela vägen den här gången!
Juste, bf 16 november!