BF november 2016
+ för mig idag :) Har en dotter på 2,5 (:
+ för mig idag :) Har en dotter på 2,5 (:
Gjorde ett digitalt test imorse som visade gravid 1-2 v bör jag bli orolig? Ska vara ca 4+1 idag. Är 15 dagar efter ägglossning idag.
Loggade in på familjeliv o på förstasidan så stod de om kejsarsnitt.
Fick en stor klump i magen så dottern föddes med Urakut kejsarsnitt. Planen är att försöka föda vaginalt denna gången men man vet ju aldrig.
Kunde in kopiera. Är det någon som vill va gullig o lägga till mig på listan.?
29 år - Malmö - andra barnet - BF 8/11
Efter en tuff vecka känns de som man är på banan igen. Mådde inte såhär dåligt när jag var gravid med dottern men denna gången har jag kräkts så mkt att jag i en veckas tid bara kunnat ligga ner. Nu är de konstant illamående men får behålla maten iaf. Hur mår ni?
Ska skrivas in riktigt på torsdag o samtidigt boka KUB ( inte för att jag känner att jag behöver göra de men det blir ju ett gratis UL )
Vilken vecka är du i? Jag går in i v 8 på måndag och mår skit, konstant illamående och kräkningar så jag vet hur tungt det är :/
Bokar BM KUB?
eller blir inskrivningen i typ samma tid?
Usch. Jag är så orolig nu. Mitt illamående har försvunnit ganska tvärt. Det borde ju inte vara nån fara för jag går in i vecka 11 på torsdag. Med min dotter försvann det runt vecka 12 så det är ju inte så stor skillnad egentligen men jag kan inte låta bli att bli orolig ändå.
Fått tid för KUB 4 Maj *längtar till att få se plutten*
Blir även tidig glukosbelastning; vilket blir kämpigt då jag mår illa 24/7 men det börjar bli bättre tack o lov.
Går in i vecka tolv nu. Helt galet att tiden går så fort.
Måste man göra glukosbelastning med andra barnet? Om man inte ligger i riskzonen.