Inlägg från: Matl |Visa alla inlägg
  • Matl

BF november 2016

Bell13 skrev 2016-03-22 13:42:44 följande:

Alltså fattar ingenting

Blöder lite nu typ som slem. Kan detta stämma?

Hmmm borde väl inte visa rätt i veckor där om det är någon fara tycker man? Men förstår att du är orolig...kontakta nån akutgyn eller så....för att se hur det ser ut. Hoppas verkligen att det inte är någon fara utan bara är en ofarlig blödning p.g.a något annat! Kram <3
  • Matl
    Bell13 skrev 2016-03-22 15:20:53 följande:

Veckorna bör väl inte öka om graviditeten stannat? Det är det som är konstigt tycker jag.

Nej precis det jag menar oxå, att det borde ju inte öka om det är något fel liksom.. Men kolla hos gyn hur det ser ut tycker jag! Inge roligt att gå runt och oroa sig ju.. Håller tummarna för dig!
  • Matl
    Bell13 skrev 2016-03-22 15:20:53 följande:

Veckorna bör väl inte öka om graviditeten stannat? Det är det som är konstigt tycker jag.

Nej precis det jag menar oxå, att det borde ju inte öka om det är något fel liksom.. Men kolla hos gyn hur det ser ut tycker jag! Inge roligt att gå runt och oroa sig ju.. Håller tummarna för dig!
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-23 04:13:26 följande:

Tog precis ett digitalt, är på 5+2 idag, och fick 3+ !!!! Kan inte med ord beskriva hur skönt det känns, då det aldrig stegrade till det vid mitt missfall sist utan endast visade 2-3 v. Nu hoppas jag så jäkla mycket på att allt går vägen <3

Gud vad härligt! Slappna av och njut nu
  • Matl

Just nu sitter jag på jobbet och har en jäkla molvärk/mensvärk och mår illa.. Illamåendet är väl "bra" men så fort man får denna molvärk så blir jag nojig att nått är fel.. Även fast jag vet att jag hade samma med mina andra två Skulle vilja gå på ett VUL jag med bara för att få se att allt ser bra ut!

• Matl
    Bell13 skrev 2016-03-23 10:44:52 följande:

Molvärken kan väl vara att livmodern växer? Det är säkert ingen fara. Här är det nog kört i alla fall har kommit färskt blod hela dagen.

Ja det är ju garanterat det..hade ju mycket sånt med döttrarna oxå så..men man kan inte låta bli att bli orolig ändå.. :-P

Åhh stackare...ska du kolla upp det nått idag? Hoppas och håller tummarna iaf att det är något annat! Kram på dig
    vanjastina skrev 2016-03-23 10:54:12 följande:

Så har jag med - växtvärk! :)

Hehe ja det är ju det men man blir så orolig ändå ibland!
  • Matl
    Bell13 skrev 2016-03-23 18:56:11 följande:

För mig har det inte gått bra idag. Blev missfall som jag var rädd för. Oerhört trist. Bearbetar så gott det går. Lycka till alla ni andra.

Men nej usch vad jag lider med dig Massa kramar och håller tummarna att ni snart får erat plus igen!!
  • Matl

Här välkomnar vi vecka 7 idag då.. inget speciellt hemskt illamående än *peppar peppar*. Det är det jag går runt och gruvar mig för...vet att det slog till ganska kraftigt vid vecka 9 eller så sist med mina andra två. Får väl se hur det blir denna gång Annars är det samma symtom som förut....extremt ömma bröst som växt, molvärk som kommer och går, kissar ofta, trötthet... hur mår ni andra?

Glad Påsk förresten på er!

• Matl

Och grattis till alla nya här som plussat nyss!! Välkommen!

• Matl

Usch vad jag lider med er som mår så illa och kräks Jag hoppas mitt håller sig borta ett tag till.. Enda som jag känner av är att jag får ont i magen när jag äter ibland? Alltså som att den arbetar mycket långsammare och det blir som magknip.. nån annan som får nått liknande?

Inte nog med detta så åkte jag på nån slags influensa eller förkylning bara pang igårkväll...feber, värk i kropp och huvud, ont i halsen och snorig, fryser och svettas omvartannat....fy

Svar på tråden BF november 2016