Inlägg från: Anonym (Hjälp med valp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp med valp)

Hur kan jag få valpen sluta

Vad många är snabba att döma haha skrattretande. Ja alla andra är så jävla perfekta o h har nog aldrig känt att det är påfrestande med valp. Även mammor till bebisar kan känna samma sak!!

Här skriver jag att det är förståligt att hon kräver allt detta ! Jag ger min valp allt och jävla nötter som ens kan ens säga att jag ska lämna tillbaka min hund!!! Hur är ni fattade och så snabba att döma??? Idioter!!

Såklart jag skriver att det är påfrestande men det visste jag att det skulle vara förmån början men undrar när det beteendet kommer försvinna och om man kan lära bort sånt beteende! Och jag skrev att sambon har hundvans och haft hund men inte jag!!! Därför skriver jag för råd!! Skulle aldrig i hela mitt jävla liv lämna bort min valp!! Hon e min bebis som jag älskar mycket, hon e familj! Dete. idioter för fan!!

Sååå vill understryka igen att jag förstår att det är förståligt att hon behöver allt detta men kommer detta att försvinna och är det nått jag ska försöka lära bort .?

Läs om, se inte bara det ni vill se som e så snabba att döma,,,,,,..

• Anonym (Hjälp med valp)

Med min valp har det gått förvånansvärt bra. Vi har bara låtit henne vara så som hon var, gett henne kärlek och uppmärksamhet och allt en valp behöver. Men nu börjar hon bli mer självständig. Men självklart är hon o kring oss hela tiden och så men det vill jah också. Men nu lyssnar hon och säger man åt henne att gå och lägga sig eller lyftet henne till en plats så gör hon det, jag visste inget om valpar och förstår nu att det bara är en fas.

Svar på tråden Hur kan jag få valpen sluta