• Hårfagre

    Smörja in anus

    Hur ofta smörjer ni in anus ? För mig räcker det med ungefär en gång i veckan, och då i samband med bad eller dusch.

  • Svar på tråden Smörja in anus
  • Anonym (?)

    Vadå smörja in anus? Jag duschar och tar en snabb hand mellan skinkorna ett par gånger. Inget annat smörj.

  • vargveum

    Bregott är modellen (vill bestämt avråda från att använda margarin här?) och så tre fingrar och bara gegga runt, runt runt...

    runt runt

    Sorry tappade fokus. Vad skulle vi prata om?

  • Hårfagre

    Vaddå Bregott ? Trams, jag menar med mjukgörande salva eller typ babyolja. Så att man inte får torr och skör öppning/område.

  • Vanja

    Aldrig hört talas om att man ska smörja in anus annat än speciqlsalva om man skulle ha nå problem typ hemorrojder lr nåt?! Varför smörja? Är det i förebyggande syfte för analsex lr toalettbesök? :)

  • Fjäril Vingad

    Smörja anus? Varför i hela friden? Okej, inför analsex brukar vi ta babyolja, men annars ser jag ingen orsak att hålla på att smörja där.

  • Anonym (?)

    Bryr man sig om sig om att vara fräsch där o dessutom har analsex är det säkert bra att smörja sig. Undrar du inte snarare om folk har sprickor och hur ofta de har det? Förstår verkligen inte.

  • Hårfagre

    Jag har märkt att det underlättar toabesök när man skall göra nr 2. Tidigare var det ganska ofta direkt ont och något jag fasade inför. Nu efter att ha gjort detta till rutin är det mycket lättare helt enkelt.

  • Anonym (Olja)
    Hårfagre skrev 2016-02-23 23:41:38 följande:

    Hur ofta smörjer ni in anus ? För mig räcker det med ungefär en gång i veckan, och då i samband med bad eller dusch.


    Med olja
Svar på tråden Smörja in anus