• Anonym (Pryd?)

Gillar ni att bli spontantafsade på snippan?

Min sambo tycker att det (för hans del) mysigt att försöka vispa runt i snippan exempelvis när jag nyss vaknat eller just duschat.
    Sammanhanget är inte sexuellt för våra två tonåringar är hemma.
    När jag säger nej så tycker han att det visar att jag "inte inte är hans" och så blir det bråk.
    Vad tycker ni: Uppskattar ni att bli spontantafsade på snippan?

• Svar på tråden Gillar ni att bli spontantafsade på snippan?
  • Anonym (T)

Men gu nej!

Varför i helvetet gör han så!?

Bara för att ni är ihop så betyder det inte att din kropp är hans! Han har inte fri tillgång till din kropp!

Det är faktiskt sexuellt övergrepp att göra så, du vill inte och säger nej och han börjar då bråka!?

Han har ju allvarliga problem!

Om det inte är sexuellt så är det en maktdemonstration, och det där med "inte hans" om du säger nej visar bara ännu mer på det.. vidrigt beteende!

• Lena

Nej inte alls och du är inte hans ägodel utan hans partner han ska respektera och det verkar han inte göra.

• glutten

Din sambo har grava problem med gränser. Beter sig som ett barn som du tycker att du är hans leksak. Fy fan vad avtändande.

• Anonym (Cd)

Om man lever i ett dom/sub-förhållande så ja, alla dagar i veckan. Gör man det däremot inte hade jag bara funnit det stört.

• yodi

inte alltid nej, och jag hade definitivt inte uppskattat att mitt nej inte respekterades.

• Anonym (Eh)

Nej!!!

Speciellt inte med tonåringar i huset. En snabb hand utanpå med handflatan - ok men inga fingrar i. Ok han tycker att det är gulligt och visar på att du är hans kärlek, ni är inte överrens, då får han ta det. Du får övertyga honom att du är hans kärlek, visa det på annat sätt.

• Anonym (Eh)

Helt nej till att ta på varandras underliv m barn i närheten. Gud, inte kul för dem att se.

• Anonym (Nnn)

Fy fasiken vad avtändande!

• Anonym (X)

Nej. Och jag är inte någons i den betydelsen att någon äger mig heller, så jag bestämmer själv över min kropp.

• KingOfKings

MMm om båda är med på det så är det ju lugnt, det blir bara störigt när man inte alls är med på notorna.

Hade också en sådan tjej som hela tiden pillade runt på mig när jag absolut inte alls var tänd. Tillslut blir man bara avtänd istället.

Om bägge är lixom lite med på notorna (och respekterar varandra/när man typ är trött och grinig) så kan det däremot bli ganska kul upplevelse.

• Anonym (NEJ!)

Nej där får man fan inte vara o pilla utan tillstånd. Vill man ta på mig finns det 2 kvadrat hud att smeka. Könet låter man bli!

• Anonym (ALdrig!)

Du kan väl börja med att sticka in några fingrar i hans mun eller näsa när du känner för det, så får han se hur uppskattat det är när andra tycker sig ha rätt till hans kropp.

• Anonym (Anonym)

Min man drar gärna handen upp för mitt lår och taffsar lite om han får chansen, han klämmer mig även på rumpan och brösten lite titt som tätt. Jag uppskattar detta för det mesta,vi har varit tillsamans i 17 år och har 4 barn så tafsandet på bröst och snippa sker när barnen inte ser men rumpkläm och kyssar får dom stå ut med:) vet att vissa tycker det är lite wt att klämma på varandra ofentligt men jag tror de mest bara är avundsjuka eller pryda;)

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (Pryd?) skrev 2016-02-29 08:14:22 följande:
    Min sambo tycker att det (för hans del) mysigt att försöka vispa runt i snippan exempelvis när jag nyss vaknat eller just duschat. Sammanhanget är inte sexuellt för våra två tonåringar är hemma. När jag säger nej så tycker han att det visar att jag "inte inte är hans" och så blir det bråk. Vad tycker ni: Uppskattar ni att bli spontantafsade på snippan?
    Vadå "inte är hans"?! Du är väl ingen pryl som är i hans ägo? En sak som han kan göra som han vill med?

Gör det klart att du är hans sambo, och han är din sambo, men att ingen av er äger rätten till den andres kropp för den sakens skull. Ni är varandras, men ni äger inte varandra!

Så fruktansvärt respektlöst att inte lyssna på ett nej utan att börja bråka om det. Om han inte kan lyssna på vanligt resonemang som förklarar vanligt folkvett, så tycker jag att du ska följa rådet nedan:
    Anonym (ALdrig!) skrev 2016-02-29 11:11:59 följande:
    Du kan väl börja med att sticka in några fingrar i hans mun eller näsa när du känner för det, så får han se hur uppskattat det är när andra tycker sig ha rätt till hans kropp.
    Perfekt! Vispa runt med ett finger i munnen på honom då och då... När han surnar till och säger nej så använder du helt enkelt samma argument som honom.

• Anonym (Skämt?)

Säg att du skojar TS.

• Anonym (P)
    Anonym (ALdrig!) skrev 2016-02-29 11:11:59 följande:

Underbart! Prova detta ts och se om han gillar det!
  • Anonym (Eh)
    Palestrina skrev 2016-02-29 11:07:35 följande:

"Vispa runt"?

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (Anonym) skrev 2016-02-29 11:34:44 följande:
    Min man drar gärna handen upp för mitt lår och taffsar lite om han får chansen, han klämmer mig även på rumpan och brösten lite titt som tätt. Jag uppskattar detta för det mesta,vi har varit tillsamans i 17 år och har 4 barn så tafsandet på bröst och snippa sker när barnen inte ser men rumpkläm och kyssar får dom stå ut med:) vet att vissa tycker det är lite wt att klämma på varandra ofentligt men jag tror de mest bara är avundsjuka eller pryda;)
    Tror inte att det har så mycket med vare sig prydhet eller avundsjuka att göra, utan att man inte har lust att ta del av den intima delen av andras liv. Och så finns det så klart de som är bittra över livet i allmänhet. Är barnen glada och leker ute på gården, så är "ungjävlarna ute och stör middagsluren igen"... Allt som är positivt sticker i ögonen då.

Mig stör det dock inte alls. Blir bara glad av att folk visar att de uppskattar varandra och att de har ett hälsosamt förhållande. Till en viss gräns givetvis... Petting på mitt köksbord, t ex, undanbedes vänligen men bestämt. Det finns en tid och plats för allt.

Toppen också att ni även visar att ni tycker om varandra inför barnen! Hur ska de annars veta hur ett sunt och kärleksfullt förhållande bör se ut?
  • Anonym (m)

nej det skulle jag inte uppskatta, lika lite som jag skulle uppskatta om han plötsligt nöp mig i brösten eller så. Jag uppskattar smekningar, att man stryker mig över ryggen eller en arm när man går förbi, smeka mig om kinden, ge mig en kyss. Det är en jävla skillnad på att vispa till mig grovt på könet! Jag tycker det tyder på en viss respektlöshet eller någon form av "äganderättstänkande" om man gör så. 

Svar på tråden Gillar ni att bli spontantafsade på snippan?