• Erica04

Bråk

Dottern och hennes pappa bråkar jämt! Jag får gå in och bryta ibland då det tjafsas om det allra minsta. Hon säger att hon hatar pappa och att han inte förstår henne. Jag vet i te hur länge jag orkar lyssna på dom. Saken är den att vi har en inneboende som hör allt och jag tycker detta med bråken är så pinsamt! Det leder ingenstans och jag får sopa igen spåren efteråt.... Hjälp mig. Dottern är 11 1/2 år

• Svar på tråden Bråk
  • Erica04

Ja varför kan han inge hantera det mer vuxet.... Hade önskat att jag hade 2 barn och en man men jag har 3 barn.....

• Erica04

Han tycker inte han provocerar och bråkar. Men jag hör honom dondera som värsta militär.- ta upp kläderna nu! - ät upp din mat! - stäng av tvn nu! -tvätta händerna, tvål och vatten! Jag skulle ha sagt- dina kläder ska väl inte ligga på golvet. Lägg dom i tvättkorgen istället. - ät upp maten nu så kan vi hitta på något kul sen. - när programmet är slut kan du vara snäll att stänga av tvn- glömde du inget nu? Ska jag göra "stora björntestet" ( lukta på händerna om de luktar tvål) Jag kommer ingenstans med kommunikationen med min man då han inte ser att han gör fel. *suck*

Svar på tråden Bråk