Pojkvän med drogmissbruk
Hej, jag och min pojkvän har varit tillsammans i två år. Vi blev tillsammans när jag var femton och han var 18. När vi först blev tillsammans var vi båda på botten, vi rökte på så mycket vi kunde och tog lite andra droger också. Vi rökte på varje dag och tillslut efter ett halvår tillsammans med honom såg jag att mina föräldrar blev helt förstörda, så jag slutade med allt. Exakt allt. Men min pojkvän K fortsatte. I perioder kunde kan röka flera gånger om dan och få skulder på 5-6 tusen varje månad, (Observera att jag var 15 år) så min pappa lånade ut pengar till honom, vilket det tog honom flera månader att betala tillbaka. Detta pågick i ungefär 7 månader till. Jag mådde skit och han spelade offer. Efter ett tag blev skulderna större. Det kunde bli upp till 15 000-18 000. Det var vid den här tiden som jag satte ner foten och sa att det här är den sista chansen du får, nånsin. Såklart så höll det inte och nu sitter jag här och kan inte slappna av eftersom att varje gång han går ut så är jag rädd att han inte kommer tillbaka, att polisen ringer igen eller något annat. Senast idag blev han tagen av polisen, vilket drev mig till att skriva det här inlägget. Vet inte om detta passar in på den här sidan men jag vet inte vart annars jag ska skriva? Det är mitt livs kärlek jag skriver om. Jag har försökt göra slut men det går inte. Jag älskar honom. Vad ska jag göra? Hjälp.