• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • Lixom

Helena672 > ledsamt att höra, förstår att det känns tungt. Hoppas ni samlar kraft tillsammans och kommer fram till en plan framåt

• Nicka
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-11 09:31:51 följande:
    Stort lycka till! Har du ont i magen tror jag bara det är bra, då händer det säkert grejer Äggblåsor som växer och så vet du För antar att det är det du är där för att kolla? Svårt att hålla koll på var alla ligger i processen. Ska hålla tummarna för dig!
    Har varit o kollat så allt är ok för morgondagens Fet.
    Nu väntar jag på att Carlanderska ska ringa med förhoppnings bra besked!
    Hoppas dom ringer snart, har jobbat natt så är grymt trött nu o vill gå å lägga mej.
  • ivfbullen
    Helena 672 skrev 2016-04-11 09:07:46 följande:

Testdag för mig idag. Det blev som väntat negativt. Hade ju en liten blödning på BIM i torsdags, sen fortsatte det blöda mer, varje dag tills idag. Det känns jättetungt nu. Vi får se om vi orkar dra igång ny behandling nästa cykel eller om vi ska avvakta ett tag.

Lycka till ni andra som kämpar!

Så himla tråkigt. Skickar dig många styrkekramar <3 <3 <3
  • ivfbullen
    Nicka skrev 2016-04-11 10:06:11 följande:
    Har varit o kollat så allt är ok för morgondagens Fet.
    Nu väntar jag på att Carlanderska ska ringa med förhoppnings bra besked!
    Hoppas dom ringer snart, har jobbat natt så är grymt trött nu o vill gå å lägga mej.
    Vad härligt!! Håller tummarna <3
  • Sjöblomman

Testdag för mig idag. Det blev som väntat negativt. Hade ju en liten blödning på BIM i torsdags, sen fortsatte det blöda mer, varje dag tills idag. Det känns jättetungt nu. Vi får se om vi orkar dra igång ny behandling nästa cykel eller om vi ska avvakta ett tag.

Kram!
  • Nicka

Usch va tråkigt :(
    Styrkekram till dej!
  • Utflykt i verkligheten

Liten blödning idag... Snälla peppa mig! Nu är jag riktigt orolig. Läste att användning av Lutinus kan ge vaginala blödningar. Är det någon av er som har upplevt det? Så jobbigt att man inte kan se varifrån blödningen kommer!!

• Utflykt i verkligheten
    Kram och lycka till! Glöm inte bort att landa och andas lite. Hitta varandra ordentligt så ni känner er starka tillsammans när det är dags. {#emotions_dlg.flower}
  • Sjöblomman
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-11 11:11:25 följande:

Liten blödning idag... Snälla peppa mig! Nu är jag riktigt orolig. Läste att användning av Lutinus kan ge vaginala blödningar. Är det någon av er som har upplevt det? Så jobbigt att man inte kan se varifrån blödningen kommer!!

Ja, är i samma sits. Blödde pyttelite i fredags, ingenting sedan dess så jag hoppas på nidblödning eller Lutinus.
  • Utflykt i verkligheten
    Sjöblomman skrev 2016-04-11 11:19:55 följande:
    Ja, är i samma sits. Blödde pyttelite i fredags, ingenting sedan dess så jag hoppas på nidblödning eller Lutinus.
    Vad är pyttelite? Fick på pappret stort som en 5-krona och något mindre i trosorna.
Svar på tråden IVF mars/april