polisanmäld av fd man
För att det inte var umgängestid. Och för att jag inte släpper iväg mitt barn med en person som saknar fast bostad.
För att det inte var umgängestid. Och för att jag inte släpper iväg mitt barn med en person som saknar fast bostad.
Berätta för mig vad dina barn får bestämma själva, trots att du vet bättre, när de är 5?
5-åringar bestämmer inte vart de ska vara, det är väl fullkomligt självklart?
Har du glömt att pappan är hemlös?
"Ojdå, det verkar som om sonen vill åka med dig nu. Vart ska du?"
"Vet inte, ska försöka hitta någonstans där jag kan övernatta. Till Kalle kanske."
"Vem är Kalle?"
Du skulle alltså utan att tveka låta ditt barn åka med sin pappa, som du är rädd för, hem till denna Kalle, som du aldrig har träffat?
Man kan lyssna på sitt barn utan att för den skull låta det få sin vilja igenom.
Om man kan lösa sitt boende varenda dag i veckan är man inte hemlös. Jag igen tar för givet att pappan har ordnat något som gäller varannan helg. Han kanske har en så bra relation till sina föräldrar, att de låter pappan och barnet bo där. De kanske sover i bäddsoffan som står i arbetsrummet. Det betyder inte att samma upplägg skulle fungera 7 dagar i veckan året om.
Du ta för givet saker på helt galna premisser. Vad är det som hela tiden blir fel när du tänker? Det är väl lite snaskiga hemskheter i fantasin som någon annan skrev. Den här tråden är så full av konstruerade offer - hemlösa pappan, ett barn som får rätta sig efter att nu går bilen, förnärmade användare ..
Kan du inte bara svara på hur ofta du lämnar ut ditt/dina barn till misshandlare?
Jo det är du - din förfärliga stil mot TS går få förbi. Tycka? Tyck på du. Du tål ju inte att det är ett diskussionsforum där du möts av åsikter att ditt tyckande är extremt okunnigt, fördömande mot TS och rent av så dumt så det är svårt att ta sådan naivitet på allvar
Man bor inte med någon man är hos varannan helg. Jag "bodde" i alla fall inte varannan helg. Jag hälsade på.