Inlägg från: LaFontaine |Visa alla inlägg
  • LaFontaine

Vilket intresse är "bäst"?

Jag väljer individuell idrott. Främst beror det på att jag hoppas att den i magen väljer samma väg som jag, det vill säga självförsvar. Bättre träning för kroppskännedom finns inte! Eftersom jag själv finner lagidrott vidrigt hoppas jag att den brås på mig!

• LaFontaine
    Alexi skrev 2016-03-07 21:57:59 följande:

Vi styr våra barn. Vi vill inte att de ska börja med hockey, ridning eller motorsport tex, alltså är det inte sporter vi talar varmt om eller uppmuntrar att prova på.

Vi planerar detsamma med ridning och hockey. Speciellt ridning eftersom jag är så dyngallergisk att det absolut inte kommer att gå.
  • LaFontaine
    Nonym skrev 2016-03-08 07:41:07 följande:
    Jag är extremt allergisk mot hästar (eg alla pälsdjur) spån (damm också) och hö (allt pollen för den delen) och nu i april månad har jag haft min häst i femton år.. ridning har varit mitt stora intresse i över tjugo, så allergi är ingen anledning att avstå, men om inte viljan finns där så är det en annan femma...
    Då har du helt enkelt inte samma typ av allergi som jag har. Mina luftrör börjar krampa om jag går för nära förbi ett stall. Grattis till en mer hanterbar allergi!
Svar på tråden Vilket intresse är "bäst"?