• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft trekant?
  • Anonym (MMF)

    ena var ganska så misslyckad... vi vart alla för onyktra och situationen blev mest bisarr... Slutade med att vi lyckades tända eld på sängen pga oaktsamhet... 


    Andra gången... Mycket bättre om ändock väldigt surrealistiskt... Men kan ofta fantisera om att göra om det...  


    Båda gångerna var jag ensam tjej med två karlar... olika karlar de båda gångerna...  

  • Anonym (Ohja)

    Ja, flera gånger. Med pojkvännen och en vän. Underbart!

  • Kolibri12

    Lite kul att svar från kvinnor över 45 år synes helt ointressant. Inte för att just jag har något intressant att förmedla i denna fråga men jag drar lite på smilbanden

  • Mudshark
    Kolibri12 skrev 2016-03-08 20:37:37 följande:

    Lite kul att svar från kvinnor över 45 år synes helt ointressant. Inte för att just jag har något intressant att förmedla i denna fråga men jag drar lite på smilbanden


    Inte män heller... I de flesta trekanter deltar väl åtminstone en man. Inte nödvändigtvis men ändock inte helt ovanligt
  • Aikido
    Kolibri12 skrev 2016-03-08 20:37:37 följande:
    Lite kul att svar från kvinnor över 45 år synes helt ointressant. Inte för att just jag har något intressant att förmedla i denna fråga men jag drar lite på smilbanden smile2.gif
    26-29 verkar också vara diskriminerade eller vad man ska säga. Inte lätt det där med heltäckande intervall.
  • Kolibri12
    Aikido skrev 2016-03-08 20:45:13 följande:
    26-29 verkar också vara diskriminerade eller vad man ska säga. Inte lätt det där med heltäckande intervall.
    Upprörande
  • Lever så

    En blygsam mmf där jag sög en annan man och min dåvarande pojkvän knullade mig bakifrån. Det var väldigt läckert.

    En ffm där jag var hembjuden till ett par. Kvinnan dominerade mig och sin man och till slut satte jon på sin man en gag som hade en kuk, som en mun-strapon typ och han lade sig på rygg och jag red honom över ansiktet och hans fru kuken. Mycket trevligt.


    never a failure always a lesson
  • Kolibri12
    Mudshark skrev 2016-03-08 20:43:47 följande:
    Inte män heller... I de flesta trekanter deltar väl åtminstone en man. Inte nödvändigtvis men ändock inte helt ovanligt
    TS har säkert ett syfte med sin fråga. Kanske fiska in en erfaren kvinna i lämplig ålder till trekant, dock ej 26-29 eller över 45, eller så är TS själv en kvinna som vill få lite input från andra kvinnor. Andra möjligheter finns.
  • Aikido
    S c h n a skrev 2016-03-08 21:19:22 följande:
    Jag spar min röst till nästa år, då har jag två ålderskategorier att välja på.
    Passa på nu medan du tillhör det yngre spannet.
Svar på tråden Har du haft trekant?