Jag gjorde bort mig på dejten! Väldigt pinsamt läsning.
Hade du joggingbyxor på dig eller? Jag ser sldrig om en man har stånd. Jag tror inte att vi kvinnor glor så mycket i era skrev som ni tror. Däremot verkar ju slutet på dejten blivit fel.
Hade du joggingbyxor på dig eller? Jag ser sldrig om en man har stånd. Jag tror inte att vi kvinnor glor så mycket i era skrev som ni tror. Däremot verkar ju slutet på dejten blivit fel.
Haha ja sannerligen pinsamt. Men det går säkert att vända situationen med lite humor.
Jag förstår dock inte att så många hävdar att man inte kan se ett stånd i vanliga byxor. På mig syns det ganska tydligt, även i jeans. Och jag har inget monster mellan benen...
Jag brukar inte hamna i situationer där andra män har stånd så därför lägger jag inte märke till det :)
Jag förstår att ni inte brukar stirra på grenen men om du tittar på hela kroppen så tror jag du hade haft svårt att undvika att se det.
Haha vet inte riktigt om jag håller med om att man får stånd i alla möjliga situationer. Jag kan bara tala för mig själv och jag får det väldigt sällan "oönskat". Men visst, har säkert någon gång varit med om att någon annan fått det.
Måste fortsätta att motsäga dig, i tunna eller mjuka byxor syns det extremt tydligt. Omöjligt att dölja och omöjligt för någon att missa. Men som sagt, kan bara med säkerhet tala för mig själv :)
Haha inte särskilt imponerad av mitt eget, iaf inte i det sammanhanget ;)
Snarare är det jobbigt och bökigt om han skulle resa sig i en olämplig situation.
Känner att du kommer bli svår att övertyga, du verkar vara väldigt bestämd i din uppfattning.
Hur kan du vara så oerhört säker på detta?
Jag är nästan lika gammal som du, så har också varit med ett tag :)
Vad som gör mig säker är att jag vet hur det ser ut på mig, och jag kan väl knappast vara unik tänker jag?
Haha du är för rolig :)
Har man levt med en kuk i nästan 40 år så har man sett den i alla möjliga vinklar och tillstånd väldigt många gånger, både i speglar och uppifrån. Man har rätt bra koll helt enkelt :)
Nja, tror inte det handlar om penisfixering. Jag har nog lika bra koll på hur alla mina kroppsdelar ser ut. Har inte du det? :)
Så du menar att det handlar om storlek alltså? Tillräckligt välhängd så syns det?
Haha har ingen statistik men stortån är ju inte särskilt intressant. Fast å andra sidan klipper man ju dem med jämna mellanrum så det kanske är jämt skägg ändå :)
Så en liten i cykelbyxor hade inte synts? ;)
Har faktiskt mätt min stortå en gång i tiden :)
En bild på stortån menar du :)
Nu är det ju så att jag sitter på jobbet och tror att mina kollegor hade börjat undra om jag helt plötsligt tog av mig skor och strumpor och tog en stortå-selfie.
Tyvärr har jag även nyligen raderat alla mina stortå-bilder, så du måste nog tyvärr vänta tills ikväll ;)