Inlägg från: Storken |Visa alla inlägg
  • Storken

Jag gjorde bort mig på dejten! Väldigt pinsamt läsning.

Anonym (Kvinna42) skrev 2016-03-10 22:30:06 följande:
    Hahaha spännande. Snackade du om det med killkompisarna sen?

Ja naturligtvis :D.
    Ja vi hade stortåmätartävling och jag vann;)
    Jag är inte säker på att alla här i forumet hade uppskattat en bild på min stortå...
  • Storken
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-03-11 05:46:45 följande:

Gick in för att läsa det sista och sen ta bort tråden från mina favoriter... Men! Nu vill jag ju också se en bild på den där vinnande stortån! Please! *ler snällt och tindrar med ögonen*

Kanske kan en bild på min långa tunga låsa affären? Vet inte om den är så vansinnigt lång, men min mamma blev förskräckt när jag sträckte ut den en gång, och sen bad hon mig vid ett par tillfällen, med glimten i ögat givetvis, att visa den för ett par släktingar och hennes väninnor som också tyckte att den var lång. Hahaha! Kanske behöver jag egentligen terapi för det här?!

Haha it's a deal!
    Jag visar min om du visar din ;)
  • Storken
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-03-11 10:04:42 följande:
    Hahaha! Skrattar så jag har ont i magen! Fast nu var det ju så att det var du som skulle visa stortån först. Bring it and I will bring it!
    Nu är det ju så att jag sitter på jobbet och tror att mina kollegor hade börjat undra om jag helt plötsligt tog av mig skor och strumpor och tog en stortå-selfie.
    Tyvärr har jag även nyligen raderat alla mina stortå-bilder, så du måste nog tyvärr vänta tills ikväll ;)
  • Storken
    Anonym (Kvinna42) skrev 2016-03-11 21:44:15 följande:
    Jag vill nog helst se om det syns om du vickar på den när du har skor på dig och går på stan :)
    Hur hade du tänkt du skulle kolla det? En promenad på stan tillsammans? :)
Svar på tråden Jag gjorde bort mig på dejten! Väldigt pinsamt läsning.