• Anonym (Boobies)

Är brösten en erogen zon för dig? Gillar du smek osv där?

Tänk inte på vem som gör det, och om det är svårt att tänka så, så tänk att det är du själv eller en person du är förtjust i.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är brösten en erogen zon för dig? Gillar du smek osv där?
  • Anonym (Boobies)

Tråden riktar sig till kvinnor.

• Anonym (Boobies)

Finns inget bättre.

• Anonym ((trist))

Resultatet stöder min teori i en annan tråd! :)
    -världens kvinnor är uppdelade i två hälfter: Den ena gillar sina bröst och gillar att dom får uppmärksamhet och blir stimulerade. Den andra hälften gillar det inte eller är likgiltiga.

Kan man på något sätt se på en kvinna redan innan man bjuder ut henne på dejt om hon har okänsliga bröst? Finns det någon signal, något test, något man kan fråga så man slipper riskera bli kär i en som har okänsliga?

• Anonym ((trist))

...Jag menar risken verkar ju trots allt vara 50-procentig!

• LillaLoppi

Haha, nej! Mina bröst har gått under namnet "Lilla Arla" och är således numera heligt!

• boomstar
    LillaLoppi skrev 2016-03-10 10:41:25 följande:

Haha, nej! Mina bröst har gått under namnet "Lilla Arla" och är således numera heligt!

Heligt som att dom inte får röras, eller tvärtom? :)
  • LillaLoppi
    boomstar skrev 2016-03-10 10:53:03 följande:
    Heligt som att dom inte får röras, eller tvärtom? :)
    De får inte röras.
    Innan jag fick barn så såg jag brösten som intima, sexuella kroppsdelar. Men numera ser jag de som en matstation och de är totalt avsexualiserade.
    Det kändes väldigt naturligt att ha ett ammande barn liggandes vid brösten, så numera känns det väldigt efterblivet att ha en fullvuxen man liggandes och talla på dem.
  • Anonym (Mia)
    Anonym ((trist)) skrev 2016-03-10 10:36:08 följande:

Resultatet stöder min teori i en annan tråd! :)

-världens kvinnor är uppdelade i två hälfter: Den ena gillar sina bröst och gillar att dom får uppmärksamhet och blir stimulerade. Den andra hälften gillar det inte eller är likgiltiga.

Kan man på något sätt se på en kvinna redan innan man bjuder ut henne på dejt om hon har okänsliga bröst? Finns det någon signal, något test, något man kan fråga så man slipper riskera bli kär i en som har okänsliga?

Jag kan nästan få orgasm bara av bröststimulans. Det är något som kommit de senaste åren. Vet inte om det är för att jag är äldre och mer avslappnad eller någon hormonförändring sedan jag fått barn.

Det borde alltså finnas hopp även för de som är okänsliga.
  • Anonym (Mia)
    LillaLoppi skrev 2016-03-10 10:59:33 följande:

De får inte röras.

Innan jag fick barn så såg jag brösten som intima, sexuella kroppsdelar. Men numera ser jag de som en matstation och de är totalt avsexualiserade.

Det kändes väldigt naturligt att ha ett ammande barn liggandes vid brösten, så numera känns det väldigt efterblivet att ha en fullvuxen man liggandes och talla på dem.

ser att vi fått motsatta reaktioner. Ammar du fortfarande? Jag ville också ha dem ifred medan jag ammade, och jag ammade länge. Men nu när vi bestämt att vi är färdigs med barn så har brösten blivit en del av sexlivet igen.
  • LillaLoppi
    Anonym (Mia) skrev 2016-03-10 11:08:54 följande:
    ser att vi fått motsatta reaktioner. Ammar du fortfarande? Jag ville också ha dem ifred medan jag ammade, och jag ammade länge. Men nu när vi bestämt att vi är färdigs med barn så har brösten blivit en del av sexlivet igen.
    Nej, mitt barn är fem år idag, så jag ammar inte längre.
Svar på tråden Är brösten en erogen zon för dig? Gillar du smek osv där?