Vad är detta för piller?
Hittade detta piller i min pojkväns rum, eller hittade en hel påse med dem i. Enligt Google är det ecstasy men enligt honom är det winstrol.
Kan ni hjälpa mig identifiera?

Hittade detta piller i min pojkväns rum, eller hittade en hel påse med dem i. Enligt Google är det ecstasy men enligt honom är det winstrol.
Kan ni hjälpa mig identifiera?

www.pillreports.net/index.php&id=34200
Jag måste veta för i denna situationen är det viktigt att jag har rätt eftersom att jag blev anklagad för att ha fel vilket jag uppenbarligen inte har.
Ja det är fel men jag vill bara veta sanningen och inte bli lurad på vad det är.
Googlar man på Winstrol får man något liknande. Men vettefan då E har väl alla möjliga former?
Ja det är fel men jag vill bara veta sanningen och inte bli lurad på vad det är.
Det är väldigt stor skillnad på de två, och sen vill man veta sanningen?
Det är väl mer av en principsak, don´t ya think'?
Det är väldigt stor skillnad på de två, och sen vill man veta sanningen?
Det är väl mer av en principsak, don´t ya think'?
I min värld hade det faktiskt kvittat vilket. Inte okej oavsett om det anabola eller ecstacy.
Piller lösa i en påse = olagliga piller. Vare sig det är exstacy, vintrol eller ren svavel från helvetet.
Vad du sen gör med dem (och vetskapen om att de är olagliga) lägger jag mig inte i.... om du inte riskerar någons liv med att vara passiv. Då är du fan medskyldig....
Så lögner är okey enligt dig då, bra då vet vi.
Och vad spelar det för roll om det är olagligt?
Det är stor skillnad på vad dessa två gör med kroppen.
Och kan vara extremt bra och veta, om man ska tackla eventuell överkonsumtion.
Men vet att folk vill inte reda ut såna här saker, det är nog därför vi begraver näst mest människor i Europa.
Man kliver över lik som det vore snöflingor, vilket är sorgligt.