Inlägg från: Ordinär Man |Visa alla inlägg
  • Ordinär Man

Kristallbarn?

Lady Di skrev 2016-03-12 03:27:04 följande:

Alla barn som är födda efter 2012 är kristallbarn. De handlar om jordens energier. Efter jag fick veta att min son var kristall o sen fick läsa lite om just deras personligheter så fick jag en helt annan förståelse för vissa grejor som han gör eller säger.

Okej.

Vad är jordens energier?

Vad är skillnaden i personlighet?

Vad för förståelse?

Vad för vissa grejer?
  • Ordinär Man
    Lady Di skrev 2016-03-12 12:05:11 följande:

Googla kristallbarn. Enkelt...

Vilken disciplin på universitetet forskar på detta?
  • Ordinär Man
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-13 06:50:58 följande:

Får man inte vara nyfiken här i världen? Jag har inte nånstans sagt att jag tror på det jag frågade vad det var o hon trodde ju starkt på det. Om man inte har nåt att tillföra en tråd behöver man inte skriva en massa bara för att man ska förlöjliga. Det visar inte att man e en speciellt bra människa. Visar bara hur löjlig du e

Om man nu ska konstruera någon filosofi om folks psyke är det bra om du finns någon substans bakom. Jag ser ingenting förutom en massa svammel. Har du någon som helst kvantitativ data bakom dessa påståenden, eller är de helt tagna ur luften? Annars kan jag fixa en egen hittepåfilosofi om löv-, asp- och ekmänniskor.

Jag har ställt några relevanta frågor tidigare, men inte fått något svar. Svara något! Förstår det inte hur löjlig det gör dig!??
Svar på tråden Kristallbarn?