• Oscarsmamma84

Kristallbarn?

Pratade med en vikarie på jobbet Idag o hon sa att jag har ett kristallbarn o att jag väntar ett kristallbarn till. När hon beskrev vad det var så var det precis som hon beskrev min sons personlighet. Så jag blev nyfiken o googlade men hittar inget bra material.

Så jag tänkte någon här kanske kan förklara?

Är alla barn kristallbarn?

Onödiga kommentarer undanbedes

• Svar på tråden Kristallbarn?
  • Aikido
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-11 15:59:57 följande:
    Men det e ju det jag frågar e du inte läskunnig?
    Nej du frågade ifall alla barn var kristallbarn. Hur är det själv med läskunnigheten?

New Age svammel/flum handlar det om.
  • Oscarsmamma84

Onödiga kommentarer va det ja. Hur kunde jag tro att jag skulle få nåt vettigt svar på denna sidan. Stort misstag av mig

• Anonym (Dididi)

Googlade snabbt, finns ju hur mycket som helst att läsa om kristallbarn om man nu tror på sådant....

• S c h n a

Inom new age-svängen är 'kristallbarn' ett epitet för ett barn som skulle få en autism-diagnos i vanliga fall. Generationen innan kallas 'indigobarn' och de brukar passa rätt bra in på kriterierna för adhd.

• Randig
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-11 15:59:57 följande:

Men det e ju det jag frågar e du inte läskunnig?

Ställ frågorna så man fattar dem då, ditt flum. "är alla barn kristallbarn?" så tror man ju att du vet men inte tillräckligt typ. 
  • Oscarsmamma84

[quote=76429989][quote-nick]Randig skrev 2016-03-11 16:37:29 följande:[/quote-nick]Ställ frågorna så man fattar dem då, ditt flum. "är alla barn kristallbarn?" så tror man ju att du vet men inte tillräckligt typ. [/

Gå en en kurs hur man beter sig! Du hade ju ändå inget o tillföra så fattar inte varför du hänger kvar i denna tråden förutom o bete dig illa

• Zadre
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-11 16:08:35 följande:

Onödiga kommentarer va det ja. Hur kunde jag tro att jag skulle få nåt vettigt svar på denna sidan. Stort misstag av mig

Vill du ha vettiga svar så får du väl ställa vettiga frågor.
    Om du undrar vad ett kristallbarn är så är "Är alla barn kristallbarn?" inte rätt fråga att ställa.
  • Oscarsmamma84

[quote=76430067][quote-nick]Zadre skrev 2016-03-11 17:12:06 följande:[/quote-nick]Vill du ha vettiga svar så får du väl ställa vettiga frågor.

Om du undrar vad ett kristallbarn är så är "Är alla barn kristallbarn?" inte rätt fråga att ställa.[/

Men svara inte i denna tråden om du inte har nåt vettigt o tillföra!! Är det för svårt att förstå?

Ger upp trodde här fanns nån vettig men nopp

Svar på tråden Kristallbarn?