Inlägg från: Anonym (Synnergier) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Synnergier)

Kristallbarn?

Oscarsmamma84 skrev 2016-03-12 19:18:04 följande:
    Precis:) har aldrig hört talas om det innan därför blev jag nyfiken o hon var så engagagerad i det.

De flesta andra inläggen i denna tråd är bara patetiska o sandlådenivå . Bevisar bara att folk borde skaffa ett liv eller iallafall förbättra sin personlighet. Så lätt o sitta bakom sin skärm o tro man e störst bäst o vackrast men det bevisar bara vilken patetisk liten människa man är när man måste förlöjliga allt. Fast borde inte vara förvånad är FL i ett nötskal
    Läs ditt inlägg ett par gånger, det är för mycket känslor. Jag tror att dina energier kommit i oordning. Det kan hjälpa om du står på ett ben och roterar tre varv motsols vid fullmåne. Då kan entropin balanseras med kristallfluff.
  • Anonym (Synnergier)
    Anonym (annat) skrev 2016-03-12 20:39:00 följande:

Stämmer inte att alla efter 2012 är kristallbarn men är mycket vanligare nu. Finns även regnbågsbarn som är en blandning av indigo o kristallbarn energimässigt. Vi har en av varje :). Vårat kristallbarn är född 2011. Regnbågsbarn är mer fysiska än kristall.

Men om man bara förmår ackumulera tillräckligt med kristallfluff så kan man med precision pejla barnets innersta energier och modifiera dem till den för barnet optimala balansen.

Vårt yngsta barn har flera lager med substrala energier som i synnergisammansättningen innebär att hans abstrala kompetenser maximeras.
  • Anonym (Synnergier)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2016-03-12 23:04:43 följande:
    Hur vet man vem som är vad?

Det är ju förstås fullständigt befängt att det skulle handla om när man är född då skillnaderna inom gruppen (ex. barn födda innan respektive ett visst årtal) är lika stora som mellan grupperna så det kan vi ju utesluta. Så hur vet man?
    Ackumulerat kristallfluff är svaret på din fråga. Kristallfluff är det fluidium med vilket man med precision kan avgöra ett barns energisammansättning. Det är också en förenkling att påstå att ett barn enkom är kristall, indigo etcetera, men med kristallfluff kan man inte bara avgöra barnets energivarians utan också modifiera den till den för barnet optimala synnergin.
  • Anonym (Synnergier)
    Anonym (G) skrev 2016-03-13 15:22:05 följande:
    Ja jag förstår det, tycker det är otroligt fascinerande med sådana saker. Och det blir ju ännu mer spännande om man träffar någon som är kunnig om det. Det betyder ju inte att man själv tror på allt, bara för att man har förmågan att tänka "outside the box" ;) hehe.

Och ja jag håller med, tycker det är så himla tråkigt att många är så dömande. Särskilt i en sådan här lekfull tråd då man bara vill diskutera om något. Fattar inte varför vissa känner ett så stort behov av att trycka ner andra, men det är väl som du säger att de inre mår bra.
    De mår inre bra??

Du menar kanske att de inte mår bra, för att man ska kunna avgöra om någons inre mår bra måste man ha ackumulerat kristallfluff som fluidum.

Och de som har uppnått sådana inre energiharmoninivåer att de har kristallfluff i övermått använder inte det för att trycka ner och tracka

Enbart idag har jag hjälpt sju stycken kristallbarn till inre energiharmoni. Ett av dessa - hör och häpna - modifierades till ett krysantemumbarn.
  • Anonym (Synnergier)
    Anonym (G) skrev 2016-03-13 16:39:00 följande:
    Vad löjlig du är :) förstår inte varför du håller på och skriver så till mig, jag tror ju inte ens på det?
    Klart jag tror, det finns mycket som vetenskapen inte kan förklara men som får sin förklaring i ljuset av kristallfluff.
Svar på tråden Kristallbarn?