Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

Kristallbarn?

Jag tycker att det är så roligt att läsa om saker som t ex kristallbarn och indigobarn så jag förstår att du vill veta mer ts :)

Jag tolkar det som att du bara vill veta mer och är nyfiken men inte tror på det? Precis som mig, tycker det är kul att läsa om det bara. Fattar inte vad allas problem i tråden är egentligen :p hur kan det bli tjafs om en sådan här grej??

• Anonym (G)
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-12 19:18:04 följande:

Precis:) har aldrig hört talas om det innan därför blev jag nyfiken o hon var så engagagerad i det.

De flesta andra inläggen i denna tråd är bara patetiska o sandlådenivå . Bevisar bara att folk borde skaffa ett liv eller iallafall förbättra sin personlighet. Så lätt o sitta bakom sin skärm o tro man e störst bäst o vackrast men det bevisar bara vilken patetisk liten människa man är när man måste förlöjliga allt. Fast borde inte vara förvånad är FL i ett nötskal

Ja jag förstår det, tycker det är otroligt fascinerande med sådana saker. Och det blir ju ännu mer spännande om man träffar någon som är kunnig om det. Det betyder ju inte att man själv tror på allt, bara för att man har förmågan att tänka "outside the box" ;) hehe.

Och ja jag håller med, tycker det är så himla tråkigt att många är så dömande. Särskilt i en sådan här lekfull tråd då man bara vill diskutera om något. Fattar inte varför vissa känner ett så stort behov av att trycka ner andra, men det är väl som du säger att de inre mår bra.
  • Anonym (G)
    Anonym (Synnergier) skrev 2016-03-13 16:14:38 följande:

De mår inre bra??

Du menar kanske att de inte mår bra, för att man ska kunna avgöra om någons inre mår bra måste man ha ackumulerat kristallfluff som fluidum.

Och de som har uppnått sådana inre energiharmoninivåer att de har kristallfluff i övermått använder inte det för att trycka ner och tracka

Enbart idag har jag hjälpt sju stycken kristallbarn till inre energiharmoni. Ett av dessa - hör och häpna - modifierades till ett krysantemumbarn.

Vad löjlig du är :) förstår inte varför du håller på och skriver så till mig, jag tror ju inte ens på det?
  • Anonym (G)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2016-03-13 16:47:04 följande:

Men hur blir man då "kunnig" på något område som aktivt motsätter sig den vetenskapliga metoden? Hur kan man veta att det som någon påstår är sant inte kan verifieras?

Det är förstås viktiga frågor om man pratar om att någon är kunnig, jag förstår inte hur man kan vifta bort den kritiken.

Hon blir kunnig på något hon tror på. Ebbe Schön är t ex kunnig om tomtar och troll. Om kvinnan ts pratade med vill tro på det får hon väl göra det men jag tror att de flesta vet att det inte är vetenskapligt bevisat. Det ger en dock inte rätten att håna som alla i tråden gör. Lite respekt skadar inte. Tycker det är jävligt vekt att håna andras tro. Det säger mycket om hur man är som person.
Svar på tråden Kristallbarn?