Oscarsmamma84 skrev 2016-03-12 19:18:04 följande:
Precis:) har aldrig hört talas om det innan därför blev jag nyfiken o hon var så engagagerad i det.
De flesta andra inläggen i denna tråd är bara patetiska o sandlådenivå . Bevisar bara att folk borde skaffa ett liv eller iallafall förbättra sin personlighet. Så lätt o sitta bakom sin skärm o tro man e störst bäst o vackrast men det bevisar bara vilken patetisk liten människa man är när man måste förlöjliga allt. Fast borde inte vara förvånad är FL i ett nötskal
Ja jag förstår det, tycker det är otroligt fascinerande med sådana saker. Och det blir ju ännu mer spännande om man träffar någon som är kunnig om det. Det betyder ju inte att man själv tror på allt, bara för att man har förmågan att tänka "outside the box" ;) hehe.
Och ja jag håller med, tycker det är så himla tråkigt att många är så dömande. Särskilt i en sådan här lekfull tråd då man bara vill diskutera om något. Fattar inte varför vissa känner ett så stort behov av att trycka ner andra, men det är väl som du säger att de inre mår bra.