Inlägg från: Truxa |Visa alla inlägg
  • Truxa

Kristallbarn?

Hej! ????

Nej alla barn är inte kristallbarn, faktum är att det är väldigt sällsynt så om det är som vikarien på er förskola misstänker så kan du känna dig lyckligt lottad. Jag skulle tippa på att det finns betydligt fler indigobarn idag än kristallbarn. Jag vet av egen erfarenhet att man ofta möts av förlöjligande kommentarer etc när man tar upp detta ämnet men jag kan garantera dig att det inte är något hokus pokus new-age smörja utan ytterst verkligt. Jag vet för jag är själv ett kristallbarn född 79 vilket är väldigt ovanligt. Tidigare tyckte jag som de flesta att detta var trams men det var när min sambo introducerade mig för Dorin Virtues böcker och jag läste om de olika känneteckena för ett kristallbarn som jag blev övertygad. Listan var väldigt lång och alla punkter stämde in till 100% på mig. Jag har alltid haft en känsla av att vara anorlunda och inte passat in någonstans, ibland har jag tänkt att jag lika gärna skulle kunna komma från en annan planet så pass annorlunda känner jag mig men nu vet jag varför och att det har en mening och att jag med flera har arbete att utföra här. Jag kan tänka mig att många barn som egentligen är indigobarn eller kristallbarn tyvärr för olika neuropsykiatriska diagnoser som ADHD, Aspberger och Autism och blir felaktigt medicinera för det. Det är olyckligt då speciellt kristallbarn är extra känsliga för gifter och dessa psykofarmaka som oftast består av olika centralstimulantia såsom amfetamin, metylfenidat och benzodiazepiner hämmar barnens förmågor.

Svar på tråden Kristallbarn?